Terug naar overzicht
Ik volg mee.Wij geraken er ook niet uit...
en een andere versie van nothing else...misschien eens covers of akoestische versies opzoeken. wij zijn er ook nog niet uit, ik wil graag all of me van john legend maar mijn verloofde is nog niet overtuigd
mooi liedje, maar ik zou net als Evelyn ook eerder een akoestische versie zoeken denk ik...onze voorkeur gaat momenteel naar I don't want to miss a thing van Aerosmith
Je gaat echt wel iets vinden waar je allebei zot van bent.Wij hebben er ook maanden over gedaan, alle lijsten op internet bekenen, onze lijsten op I-pads bekeken, oudere CD's boven gehaald en we vonden maar niets. Maar na maandenlang zoeken zijn we eruit : Claude Barzotti : Madame !We hoorden dat liedje op de radio, keken naar mekaar en zonder iets te zeggen wisten we, dat is hem :-)Maar het is wel vervelend de moment dat je niets vindt hé, ik vond het echt vervelend, net als ik nu nog vervelend vind dat we geen fotolokatie vinden voor 't geval dat he heel de dag gaat regenen. :-) Komt nog wel...
HalloWij twijfelen nog tussen Shania Twain - From this moment ofLonestar - Amazed. In het 2e zit wat meer ritme.... Twee totaal verschillende nummers vandaar dat we er zo moeilijk uit geraken :-)
We hebben voorlopig beslist, 'power of love' van celine dion. :)
Hier is het nothing else matters van Metallica.
Wij hadden: I won't give up van Jason mraz... ik wou geen "typisch" openingsnummer dat iedereen al had en ik wou ook geen al te oud nummer.. dus daarom is het deze geworden :-)
of iets nederlandstalig?http://www.youtube.com/watch?v=CX67SXQH5YE
pearl jam met just breathe?