TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sanne
6-9-2014
|
23-11-2013 19:26:00
Ik heb al gehoord dat het niet zo'n slim idee is om trouwjurken online te kopen. Zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar ik zou het zelf toch ook niet doen. Gewoon al omwille van het feit dat deze jurken uit de USA of Azië komen en je belachelijk veel geld kan betalen voor de douane.
|
|
sandrine
14-3-2014
|
23-11-2013 19:28:33
ik ging normaal gezien bij jenjen house mijn trouwjurk kopen,voor 142 euro maar ik vertrouw het niet,naar schijnt zijn de stoffen niet proffecioneel en is het 1 en al bedrog!! ben dan liever bij een outlet bruidswinkel dan online hoor,want als je maat te klein is of te groot kan je niet terug gaan tenzij je naar japan wil ofzo haha :p nuja het kan zijn dat sommigen het online hebben gekocht en wel goede ervaringen hebben,dat is ieder zijn mening maar ik zou het niet doen.
|
|
sonja
14-2-2014
|
23-11-2013 20:34:39
Bij Cachet in Antwerpen kun je al vanaf 150 euro mooie trouwkleedjes kopen. Het mijn komt van daar en het was net geen 400 euro voor een heel mooi kleed. En daar zijn echt veel trouwkleren die je kan passen of uit catalogus kan kiezen. Als uw maat er niet tussen zit wordt dat meteen besteld en 2 dagen later is dat al binnen. Je kan dan weer gaan passen en wordt nog versteld naar uw maat. Ikzelf ben daar binnengegaan zonder afspraak en heb daar gauw mijn droomkleed gevonden. De prijzen zijn aantrekkelijk en toch kwaliteit :-) en een superlieve dame die je echt op uw gemak stelt...
|
|
Mieke
24-5-2014
|
23-11-2013 23:11:23
Mmm, dacht al dat het mss niet te vertrouwen was, blijkbaar denken er nog zo over maar de prijzen zijn zo aantrekkelijk he. Wil ook niet te veel uitgeven om dat kleed dan daar te laten hangen in mijn kast, steek dan liever een extra centje in het feest zelf. Maar die winkel in antwerpen spreekt me wel aan, zal eens opzoeken op het internet, mss dat we eens naar daar kunnen rijden met de zussen.
Merci voor de tip!
|
|
Irma
13-12-2013
|
24-11-2013 9:33:05
Ik heb de mijne wel online gekocht. Simpel omdat ik zoveel geld liever aan de rest van de dag besteed dan aan de jurk alleen. Je moet van te voren al je maten opmeten en doorgeven en ik kan je zeggen binnen een maand heb je hem thuis. We moesten tax betalen van 40 euro ongeveer en alles samen was ik voor mijn jurk 225 euro kwijt. En ik kan je zeggen hij is prachtig. Geen bedrog!! gewoon steeds een antwoord om al je vragen binnen de 24 uur. Ik heb lang getwijfeld maar toch de kans gewaagd . En ik ben superblij... ik heb een hele hoop geld uitgespaard en dit hebben we gebruikt voor de rest van de dag. En de jurk is in een woord prachtig!!!!
|
|
Mieke
24-5-2014
|
24-11-2013 11:34:02
@ Irma, waar heb je je trouwkleed dan besteld online? Ben ook nog steeds aan het twijfelen want voor 200 euro heb ik ook mijn kleed dan en dat is inderdaad een hoop geld gespaard.
|
|
Shari
30-4-2014
|
24-11-2013 11:47:45
ik hebmijn online gekocht, en heb voor mijn kleed met sluier en invoorrechten van hongkong 195 euro besteld en het zit perfect. ik kan het iedereen aanraden. als je wilt kan ik je alle gegvens van mijn fabriek want ik heb het recht bij de fabriek besteld en een foto van mij in mijn jurk door mailen? de foto is wel niet zo mooi want het is gene van de trouw die moeten nog volmgen ma twas van de pasbeurt bij mij oma. mijn mail adres is shari.veekmans@hotmail.com
|
|
Irma
13-12-2013
|
24-11-2013 11:59:01
@ mieke: trouwjurk heb ik besteld bij jjhouse
|
|
Wendy
22-8-2014
|
24-11-2013 12:56:56
Irma, Komt die taks achteraf of is dat bij de levering te betalen? Kleed mooi afgewerkt? En is de stof goed?
|
|
Irma
13-12-2013
|
24-11-2013 19:50:19
@ wendy, die moet betaald worden bij de levering. Kleed en stof zijn echt perfect!
|
|
Mieke
24-5-2014
|
24-11-2013 20:31:30
@ irma, ben ook al enkele keren op die site geweest en de maattabellen kloppen dan ook zo'n beetje, want als je dat moet terugzenden en zo... Ze hebben daar idd heel mooie trouwjurken voor geen geld op staan.
|
|
Irma
13-12-2013
|
24-11-2013 20:36:11
ik heb de jurk customer made gedaan.Dus dan meet je alle punten die zij vragen. Je betaald dan iets meer maar dan past de jurk ook perfect op je lijf. Tenminste das mijn persoonlijke ervaring he ;)
|
|
cathrine
10-7-2015
|
11-12-2013 15:24:48
hello ladies, Ik ken iemand die haar trouwjurk online gekocht heeft bij www.aliexpress.com . Ze maken de jurk op maat en zij is heel erg tevreden over de kwaliteit en afwerking. prijs was supergoedkoop. veel succes nog!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|