Terug naar overzicht
Ik hoop het mee voor jou, maar moest dit verhaal mij overkomen zijn dan had ik er helemaal niets besteld. Ook al had ik daar eerder al de bestelling van mijn kleed gedaan (dat had ik wel niet geannuleerd) Ik zou er op dat moment toch wel iets van gezegd hebben hoor...
Lingerie uit een boekje bestellen ??? Inderdaad een beetje raar. Ik heb vond het in het begin een beetje raar dat ik niet echt veel keuze had voor de schoenen (7-tal paar), maar toen dacht ik eraan dat het geen schoenwinkel is, maar een winkel waar ze vooral jurken verkopen. Ook wat juweeltjes ed beteft hadden ze niet heel veel keuze, maar toch moest ik niet uit een boekje bestellen.
Pff nu begin ik helemaal te twijfelen :( Ik heb gelukkig nog niks betaald. Maar ik ben bang dat als ik daar nu moeilijk over ga doen, dat ze misschien moeilijk gaan doen met mijn trouwkleed..
ik ben mijn lingerie in mijn vaste lingerie speciaalzaak gaan halen daar was het passen met mijn kleed en al. als ik jou verhaal lees moesten ze dat bij mij doen ik vertrek gewoon het is niet dat in zulke zaken h&m prijzen uit geeft en dan mag je zo behandeld worden vind ik
Welke winkel was dat? Ik heb dat ook voor gehad. Maar ze verzekerden mij dat ik alles nog eens mocht passen als het binnen was voordat ik het kocht
Le Chapeau in Antwerpen