Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dassen voor de mannen van de suite

24-11-2013 1:02:16
Joepie, vandaag geheel onverwachts de dassen voor de mannen van de suite gevonden!! We waren naar de Makro geweest vandaag voor onder andere cadeautjes voor de metekindjes (sinterklaas) en toen we op de kleding afdeling liepen viel mijn oog op een rekje met dassen. Ons thema kleur is groen (echt groen, zoals kerstgroen) en ik had in nog geen enkele winkel die kleur gezien. Wel had ik er al online gevonden die ik volgende maand zou bestellen. Toch kon ik het niet laten om er eens tussen te 'neuzen' en daar hingen ze dan!!! Nu had ik er 9 nodig en er hingen maar 3... dus ik was natuurlijk al wat gepikeerd, want dan vind je ze eindelijk en zijn er niet genoeg!! Maar even verder op op de afdeling hingen er blijkbaar nog eentje is dus achter gebleven in de winkel voor een eventuele andere gelukkige die een groene das zoekt en de ander 9 zijn nu in ons bezit !! Ze waren 1 euro duurder dan dat ik ze online gezien had, maar met de verzendingskosten die we nu niet moesten betalen sparen we 60 euro uit!! happy happy happy!!

Nathalie
6-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1076

Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik24-11-2013 20:32:04

Lucky Sunday :-)!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...