Terug naar overzicht
Mijn dochter is op zoek naar een tof bruidskapsel. Ze heeft korter haar tot boven de schouders. Momenteel laat ze het groeien maar is het al een beetje beu... Ze weet ook niet goed wat wel en niet kan met haar haar. Ze zal misschien een diadeem, tiara of mooie speld in haar haar steken. Op de site zie je meestal opsteekkapels en andere kapsels voor "lang haar". Heeft er iemand tips/foto's van kortere kapsels, sites, boekjes die je kan raadplegen/kopen aub?
Alvast bedankt.
ze kan nog steeds een haarstukje gebruiken,nie?mijn haar komt nu net tot over mijn sleutelbeen :pik vrees dat mijn haar niet lang genoeg zal zijn tegen maart dus zal ik een haarstukje lenen met waarborg van 10 euro of 15 euro,dat is naargelang hoe groot die haarstuk is,je breng het terug als je het niet meer nog hebt en je krijg dan je centen terug,normaal doen de meeste kapsalons dit :)
Ik heb ook korter haar, nu is het al iets langer en heb nog 7 maand, maar ik ga voor een leuke fascinator gaan (hoedje of speld met bloem/sluier vooraan).Je kan inderdaad ook een haarstukje gebruiken, dit wordt veel gedaan.
Ik zou eens op Pinterest kijken voor ideetjes, daar staat echt veel op :)
Toen wij trouwden was mijn haar ook niet zo heel lang. (tot net boven mijn schouders.)Ik heb het laten opsteken.
Ik vind dat je vooral jezelf moet zijn. Ik heb nog nooit lang haar gehad en zou dit ook niet voor de trouw laten groeien. Niemand kende me zo, dus waarom zo doen. Voor mij dus ook zeker geen haarstukjes of extensions of zo. Ik heb het mooi laten bruchen en langs een kant werd mijn haar wat omhoog gestoken met twee kleine speldjes. Iedereen vond het mooi, maar ook vooral mij. Ik kan gerust eens een fotootje doorsturen als je wil.GroetjesHanne