Terug naar overzicht
De Foyer in St-Niklaas?
Je hebt niet veel keuze dus ik heb het opgegeven moet ik eerlijk zeggen ... We zijn vr een feestzaal gegaan in de buurt. Kastelenhof in Stekene maar daar kost de grote zaal ( 90-150 pers ) wel 1000 euro min. voor minder pers is het wel goedkoper rond de 400 euro tot 60 pers. Dan heb je de Oude Maalderij in Moerzeke-Hamme das volledig alles zelf te doen en daar kan je met veel volk zitten. Das vrij goedkoop maar ik vind het persoonlijk niet vet van stijl. Dan moet je wel echt alles zelf doen ... En op de drank kan je veel besparen maar op het eten niet ...
Tine bedankt voor de tips :)! Kastelenhof is inderdaad wat aan de dure kant. Zeker omdat we ongeveer aan 120 man zitten. Maar de Oude Maalderij is wel eentje om in het achterhoofd te houden. ;)Sandra, jij ook héél erg bedankt! Daar hadden we nog niet aan gedacht. Ik heb alvast een mailtje gestuurd.Mochten er nog ideetjes zijn, laat maar weten!
Beste Sascha.In stekene heb je ook zaal nova.Deze is vrij van traiteur.Ik heb hier zelf al geweest en is een zeer leuke zaal wel.Mvg nick
Beste Sascha.
In stekene heb je ook zaal nova.
Deze is vrij van traiteur.
Ik heb hier zelf al geweest en is een zeer leuke zaal wel.
Mvg nick
Hey Nick.Bedankt voor de tip! Mijn vriend en ik hebben ondertussen een zaaltje gevonden in Grembergen en niet duur. Het is eigenlijk de refter van een school, maar ze hebben deze volledig vernieuwd en alle nodige voorzieningen aangebracht zodat dit ook als feestzaal kan gebruikt worden. Ik denk dat er ongeveer 200 man binnen kan... en dan heb je nog veel plaats om te dansen, DJ,... Met andere woorden een aanrader .
Sascha,Hoe ben je aan dat zaaltje gekomen? :)Wij zijn ook nog op zoek naar een zaaltje in de buurt, niet te duur, en zonder catering..