Terug naar overzicht
Het ligt er maar net aan hoe snel jij bruin wordt. Ikzelf ben in september getrouwd en ben met het mooie weer in mei al begonnen met wat zon meepikken en 1x per week onder de zonnebank. Zo heb ik het langzaam kunnen opbouwen en ben ik niet verbrand of ineens heel erg bruin geworden, gewoon geleidelijk aan.GroetjesNathaliegetrouwd op 08-09-06
Ik zou niet onder de zonnebank gaan wanneer je dat nog nooit gedaan hebt. Ik zou gewoon zon meepikken vanaf dat het weer wat goed wordt. Maar dan wel met mate en beschermd. Een beetje kleur vind ik mooi, maar echt bruin, en zeker zonnebankbruin vind ik niet zo mooi. Als je eind augustus trouwt, kan het best zijn dat je al een mooie tint hebt van de zomer.
Hallo,Ik heb echt een heel lichte huid. Dus met de zonnebank ben ik voorzichtig en bouw het op met korte kuurtjes (in het begin maar van 5 minuutjes) maar doe het dan wel soms 2 maal in de week. Voor mijn eigen huwelijk voorzie ik dat ik een tweetal maand op voorhand begin. Niet met de bedoeling om bruin te zijn maar met de bedoeling om "niet meer wit" te zijn.Als je het in een schoonheidssalon doet kunnen die mensen je zeker ook het nodige advies geven. Veel succes!Lobke
heyik ben op 8september getrouwd en ik had ook nog nooit onder de zonnebank geweest ik ben begonnen eind juni met 1 keer per week en in augustus dan 2 keer per week en ik ben de maandag voor de trouw de laatste keer eronder geweest en ik had een mooi kleurtje niet overdreven en was niet verbrand in het begin ook grtjs08.09.06
Echt gezond is het niet...Ik ben een bleekscheetje, en ben ook zo getrouwd ;) Ik ben gewoon zo, en ik was niet van plan om voor mijn trouw onder de zonnebank te gaan. Ik had een witte jurk aan, en het was schoon zo.Als je toch wat bruin wil zien, zou ik gewoon wat natuurlijk zonlicht opvangen in de zomermaanden...
Ik ga airbrush tanning laten doen. Dan ben je ook bruin, al is het maar voor een week.Dit kost je maar 1x 25euro. Dus nog gezonder en uiteindelijk ook goedkoper.