Terug naar overzicht
Heb je een ander wit kleed gepast? Dan heb je misschien een idee of wit kan of misschien te wit is?Zelf heb ik geen wit wit kleed omdat me dat minder stond dan gebroken wit.
Ik vind ecru het mooiste, echt wit wit vind ik persoonlijk heel hard voor je huidskleur.
Hangt af van je huid en haarkleur, vind ik. Probeer inderdaad eens een echt wit kleed en kijk wat het geeft.
Je moet er mee staan en wit wit word tegenwoordig amper verkocht. Maar ik ben gegaan voor een echt WIT WITTE kleur :) Ik moet overal staaltjes meenemen omdat ze zeggen hoe echt wit? Bedoelt u niet ecru of gebroken wit of ... nee nee WIT hihi :) Dus kan ook enkel zeggen probeer eens een wit kleedje als dat mogelijk is..
hey!ik ben onlangs naar een kleurenconsulente geweester zijn maar weinig mensen die passen met de witte kleur (wintertypes)als je gewend bent harde kleuren te dragen: rood, wit, zwart, koningsblauw, en je vind dat het je goed staat, dan zal wit goed staan bij jou,de andere types zijn meestal meer gebaat bij ecru, ook alweer afhankelijk van huidskleur, of je al wat gebruind bent of niethoop hiermee je te kunnen helpen,ik ga alvast voor ivoor/ ecruveel plezier op je huwelijk gewenst!
Ik ben een van de weinigen die stond met een wit kleed maar heb toch voor ecru gekozen. Het hangt veel van je huidskleur af. Ik ben blond maar heb een donkere huid.Als je er mee staat en het is midden zomer vind ik wit wel mooier dan ecru 😋
Heb zowel wit als ecru een kleed aan fehad.vond beide mooi das het probleem. Ikheb het kleed dat ik mooi vind in het ecru gepast maar kan het ook in het wit bestellen maar dit kan ik niet op voorhand zien hoe dit eruit ziet in het wit. Moeilijke keuze