Terug naar overzicht
Fijn gevoel hé :-) Hebben het ook gedaan en vind het wel fijn toch net dat tikkeltje persoonlijker. Hadden al veel ringen gezien maar nooit echt iets van WAUW (ja, maar dan totaal onbetaalbaar ;-)) wel veel dingen waar ik beslist mee kon leven.En nu zelf eentje ontworpen en ik vind em geweldig :-)
Kathleen, IlvyWaar hebben jullie dit laten doen? Welke prijsklasse?Wij hebben met het trouwmagazine Loving You een waardebon van 1000 Euro gewonnen voor juwelen, vrijdag gaan we hem gaan verzilveren, k'ben benieuwd wat we voor dat bedrag kunnen hebben.Bij de leverancier waar we de waardebon hebben gewonnen (Bijorca) maken ze ook trouwringen, maar geen idee van de prijzen. Als ik al een richtprijs zou hebben, kan ik vergelijken. Op het forum heb ik al goede feedback van leverancier en prijzen ontvangen. Cross our fingers.x
wij zijn bij panta rhei geweest. We hebben gekozen voor paladium goud en in de mijn zitten 4 diamanten en wij betalen voor de beide 1560
Wij hebben palladium met rood goud en 1 steentje in de mijne en wij betalen iets meer dan 1000 euro ( Ik heb wel erg dunne vingertjes, dat scheelt dus een hoop in prijs ;-) )
Wij zijn ook vandaag onze trouwringen bij Panta Rhei gaan bestellen. Zijn ook supertevreden, kan niet wachten om ze te gaan passen.
ooh ben benieuwd, je mag altijd een foto mailen evelien. Wij hebben de onze inmiddels thuis liggen.
Wij hebben gevraagd of ze een fotoke willen opsturen van het ontwerp dat we gekozen hebben. ( als ik het ontvang, stuur ik het zeker eens door )Alleen hebben we het in het paladium goud gepast en hebben voor onze ringen paladium wit goud gekozen. Hebben jullie lang moeten wachten voor jullie ze de eerste keer mochten gaan passen ?( awel ik ken je eigenlijk, we hebben samen op internaat gezeten in Vorselaar :D )
ooh nee , nog geen week of mss twee weken ik weet he niet meer. Want wij zijn ze verschillende keren gaan passen.Wij hebben ook paladium witgoud, ik vond ze in het zilver mooier maar dat was niet sterk genoeg.