Nu Online
Momenteel zijn er 468 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen check

25-11-2013 1:23:22
Wij hebben vandaag onze trouwringen ontworpen en besteld. Ik ben kei blij met het resultaat is super mooi!

kathleen
9-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 721

Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik25-11-2013 7:37:56

Fijn gevoel hé :-) Hebben het ook gedaan en vind het wel fijn toch net dat tikkeltje persoonlijker. Hadden al veel ringen gezien maar nooit echt iets van WAUW (ja, maar dan totaal onbetaalbaar ;-)) wel veel dingen waar ik beslist mee kon leven.
En nu zelf eentje ontworpen en ik vind em geweldig :-)

Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik25-11-2013 8:26:52

Kathleen, Ilvy

Waar hebben jullie dit laten doen? Welke prijsklasse?

Wij hebben met het trouwmagazine Loving You een waardebon van 1000 Euro gewonnen voor juwelen, vrijdag gaan we hem gaan verzilveren, k'ben benieuwd wat we voor dat bedrag kunnen hebben.
Bij de leverancier waar we de waardebon hebben gewonnen (Bijorca) maken ze ook trouwringen, maar geen idee van de prijzen. Als ik al een richtprijs zou hebben, kan ik vergelijken.
Op het forum heb ik al goede feedback van leverancier en prijzen ontvangen. Cross our fingers.

x

kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik25-11-2013 9:34:17

wij zijn bij panta rhei geweest. We hebben gekozen voor paladium goud en in de mijn zitten 4 diamanten en wij betalen voor de beide 1560

Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik25-11-2013 17:42:24

Wij hebben palladium met rood goud en 1 steentje in de mijne en wij betalen iets meer dan 1000 euro ( Ik heb wel erg dunne vingertjes, dat scheelt dus een hoop in prijs ;-) )

evelien
9-5-2015
 Meld misbruik24-4-2014 17:40:23

Wij zijn ook vandaag onze trouwringen bij Panta Rhei gaan bestellen.
Zijn ook supertevreden, kan niet wachten om ze te gaan passen.

kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik25-4-2014 0:05:32

ooh ben benieuwd, je mag altijd een foto mailen evelien. Wij hebben de onze inmiddels thuis liggen.

evelien
9-5-2015
 Meld misbruik25-4-2014 16:32:28

Wij hebben gevraagd of ze een fotoke willen opsturen van het ontwerp dat we gekozen hebben. ( als ik het ontvang, stuur ik het zeker eens door )
Alleen hebben we het in het paladium goud gepast en hebben voor onze ringen paladium wit goud gekozen.

Hebben jullie lang moeten wachten voor jullie ze de eerste keer mochten gaan passen ?

( awel ik ken je eigenlijk, we hebben samen op internaat gezeten in Vorselaar :D )

kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik25-4-2014 16:41:15

ooh nee , nog geen week of mss twee weken ik weet he niet meer. Want wij zijn ze verschillende keren gaan passen.
Wij hebben ook paladium witgoud, ik vond ze in het zilver mooier maar dat was niet sterk genoeg.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...