Terug naar overzicht
Je moet is horen bij Geert de Puysseleyr ,die heeft mijn haar ook al opgestoken maar ik weet niet of die aan huis komt.
Hey, Ik heb Inge Verelst van Skin Concept gekozen. Zij doet make-up en kapsels.
Hey Katja, Ik ben een Hair & Make-up artist uit Vlaams-Brabant en kom altijd aan huis bij mijn bruidjes. Jouw datum staat nog vrij bij mij. Je vind een paar voorbeeldjes op mijn facebookpagina in mijn album 'trouwers'. Ik maak jouw droomkapsel en/of make-up volgens jouw wensen. Gebruik van extensions of haarstukken is ook mogelijk. http://facebook.com/annie.debrue1GrtjsAnnie
Hey Katja,wie komt bij jou eigenlijk de make-up doen?Ik ben ook nog steeds op zoek :-)
Personal Hairdresser @ homein BerchemVoor je grote dag er top uitzien ! Ik zorg dat je kapsel &make-up(MAC) , aangepast zijn aan je persoonlijkheid, fysionomie,kledij.Na een oefensessie kan je ideale kapsel kiezen. Op jou dag kom ik aan huis, geen stress, ik zorg voor alles. Tot snel, MicheL
zoek je nog iemand? stuur dan een mailtje caseyverbeeck@hotmail.com ik woon in lier en ben kapser en ben heel goe in opsteekkapsels