Terug naar overzicht
dit onderwerp blijf ik volgen. ben ook nog op zoek naar ideeen.
Niks! Heel gemakkelijk en goedkoop. :-) 'k Vind dat niet nodig bij een trouwfeest. (Niet als bruid om te geven, niet als gast om te krijgen.)
een klein potje banen confituur en een klein potje bosbessen confituur met eigen ontworpen stickers op en de confituur maak ik ook zelf:)
Winkelkarmuntjes maar nog op zoek naar iets voor de mannelijke gasten...De winkelkarmuntjes gaan we waarschijnlijk aan zakje rode hartjessnoepjes hangen. Kindjes die bloemetjes komen geven na de misviering zullen een zakje rode hartjessnoepjes krijgen.
Ik ben aan het denken om een flessenopener te kopen in de vorm van een hart ( open my heart) . Dat is praktisch, eigenlijk niet zo duur en de gasten hebben een leuke herinnering die ze kunnen blijven gebruiken.
Eline, dat is ook nog iets leuk. Heb je een idee waar je dit kan bestellen?
Wij gingen voor schattige mini-vetplantjes, en dan met een leuke verpakking met onze namen erop! Ook niet zo duur, hoor.
Wij zijn ondertussen 109 dagen getrouwd.Wij hebben bedrukte pennen cadeau gedaan aan onze gasten met onze namen en trouwdatum op.En ik zie toch nog veel vrienden, familie en collega's met deze pennen schrijven.Ze worden goed gebruikt, dus blijkt het n nuttig geschenkje geweest te zijn.Als ze deze blijven gebruiken dan weten ze zeker wanneer we 1 jaar getrouwd gaan zijn. :-D.
Hey, wij geven cupcakes met een botertoefje in de kleur die overal terug komt op de trouw met een eetbaar kaartje erop met onze namen en de datum!! Normaal 2,5 euro het stuk maar omdat ik ze ken doet ze het voor 2 euro het stuk!! X
wij geven plantzaadjes in een persoonlijk zakje met zin 'watch our love grow', voor de mensen zonder tuin hebben we ook nog kleine potjes met confituur met een persoonlijke sticker. Het is vooral om dat Wim gekend is als hobbyist in zijn moestuin. Vinden we dan ook zeer goed passen bij ons.
Wij hadden 5 soorten confituur en 1 soort choco in van die kleine authentieke potjes.. (Gehaald in 'De gouden sterre' in Bree) Daarop stond op een etiket 'Tom en Noortje danken julllie'Niet superduur en iedereen vond het leuk!
Ik had een cd gemaakt met liedjes op die voor ons een speciale betekenis hadden.Dit was per koppel één cd.Heb al heel leuke reacties gehad hier op.Ons thema was wel concert dus het paste wel als bedankje.Wel een beetje werk maar helemaal niet duur GroetjesLeentje
Wij hebben een tasje gemaakt met daarin het volgende..een doosje met " nootjes " met op het etiket onze namen en daarbij de tekst echtgeNOOTjes. Alles in de stijl en kleuren van onze trouw. Verder zit er in dit tasje nog een hartje.... zo een die je kan breken en die dan warm word. Met daarop de tekst.... jullie komst was voor ons HART verwarmend.Ook het doosje wat hier omheen zit is in onze kleuren en daarop staan onze namen en onze trouwdatum.
Wij hebben een tasje gemaakt met daarin het volgende..
een doosje met " nootjes " met op het etiket onze namen en daarbij de tekst echtgeNOOTjes. Alles in de stijl en kleuren van onze trouw. Verder zit er in dit tasje nog een hartje.... zo een die je kan breken en die dan warm word. Met daarop de tekst.... jullie komst was voor ons HART verwarmend.
Ook het doosje wat hier omheen zit is in onze kleuren en daarop staan onze namen en onze trouwdatum.
Hey,Wij geven geen bedankjes, toch niet op het feest zelf. Ik denk dat we al genoeg aan ons hoofd hebben om dan nog ook eens daarmee bezig te zijn, en me dunkt worden za al genoeg verwend op het feest zelf. Wat we mss wel in overweging nemen is om achteraf naar elke gast een kaartje te sturen met onze trouwfoto op.
En geven jullie dit dan per persoon of per koppel ? Ik dacht namelijk aan een klein flesje wijn met een gepersonaliseerd etiket en een wijnstop..
Voor een flesje wijn denk ik aan 1 per koppel.Zoals wij hebben gedaan, met n pen hebben we 1 per persoon gegeven.Ik vind dat dit bepalend is of ze het per persoon of per koppel kunnen gebruiken/kunnen nuttigen...
hallo, wij hadden voor iedereen een cd met de liedjes die we in de loop van de hadden gebruikt , van in de kerk en ook van de begeleiding naar de tafels en onze openingsdans . wij hadden film thema daarmee redelijk wat muziek gebruikt. en dan nog voor iedereen een paraplu met ons logo er op gedrukt . iedereen vond dit wel super leuk kan je in belgie altijd gebruiken . wij wouden voor nuttige bedankingen gaan en hiermee vonden wij dat toch geslaagd .
Wij gaan binnenkort onze bedankjes al bestellen (ja heel vroeg maarja...). Wij gaan kleine boedha-beeldjes geven per koppel. Ze komen al in een zakje maar we zullen nog zien of we dat gaan aanpassen. Ze zijn helemaal niet duur. Een boedha brengt geluk maar alleen als je ze krijgt, je mag ze niet zelf kopen. Er zal een boodschap bij zijn in de trant van 'we want to share our luck'. Geen suikerbonen erbij maar waarschijnlijk enkele potten met chocotoffs en ferrero rochers waar de gasten eentje kunnen uitnemen voor onderweg naar huis.Een fles wijn lijkt me al een wat duurder bedankje. Je kan inderdaad gewoon ook een foto als bedankje sturen, maar let dan wel dat je alle gasten op een fatsoenlijke manier op foto hebt (geeft dit door aan je fotograaf). Paraplu ook een goed idee!Persoonlijk ben ik niet voor eetbare bedankjes maar iets wat inderdaad nog nuttig kan zijn en wat blijft.
Wij hebben gepersonaliseerde M&M's besteld via internet. Deze zitten in een papieren zakje met een venstertje. Op die M&M's kan je een foto en/of tekst laten drukken en kan je zelfs je kleur kiezen! Leuk om te doen :)
Wij hadden kleine glazen potjes gevuld met suikerhartjes en kleurrijke karamellekes... zeer tof en het potje kan nog gebruikt worden om iets kleins in te bewaren.. bv suiker, ... Heel goedkoop als je alles zelf in elkaar knutselt :-)
Wij hadden kleine glazen potjes gevuld met suikerhartjes en kleurrijke karamellekes... zeer tof en het potje kan nog gebruikt worden om iets kleins in te bewaren.. bv suiker, ...
Heel goedkoop als je alles zelf in elkaar knutselt :-)