Terug naar overzicht
hoi,hier een maart bruidje.nog 107 dagen,en nog 8 dagen tegen dat ik eindelijk 2 cijfers tevoorschijn zie op mijn pc scherm :)en ik begin nu toch ook al wa kriebels te krijgen in mijn buik.ik kijk terug meer en meer naar mijn kleed op foto en in mijn slaapkamer want ze hangt immers al naast mijn kast :)en vooral heel benieuwd hoe de vent eruit zal zien haha.heb zo geen zin meer om te wachten,maar geduld is een schone deugd.jou geduld raakt waarschijnlijk stiekem op hihi.maar het is niet zo lang meer.ik wens je alvast veel succes en veel geluk op je trouwdag en hopen dat er nog vele jaartjes erbij komen liefs sandrine xxx
thx!id, het is hier nu wel heel spannend aan t worden...t is niet de eerste keer voor ons beiden, maar we beleven het wel eens zo intens.en wat ook fijn is, mijn toekomstig ventje telt blijkbaar nog harder af dan ik... ik vindt regelmatig een post it of een briefje als ik thuis kom van mijn werk met het aantal dagen nog op... so cute!!!Nu komende zaterdag hebben mijn collega's mijn vrijgezellen in elkaar gestoken, ben ook s benieuwd... en mijn dochters gaan ook mee, da s wel uniek é?!Jij ook nog heel veel plezier met het voorbereiden van jullie trouw!x Ann
Ik trouw bijna in januari, nl op 1 februari. Nog 66 dagen om af te tellen, hoera! Leve de weddingplanner die ons uit verschillende opties laat kiezen ipv dat we zelf vanuit het niets moeten zoeken!
dat moet inderdaad wel tof zijn om met je eigen dochters je vrijgezellen te vieren,hier is mijn dochter dan daar veels te jong voor haha,bijna 5 jaar :pvoor mij is het de eerste keer en ook de laatste keer,een 2 de huwelijk zal nooit komen.kweet,zeg nooit-nooit,maar als ik iets meen is da zo.moest het ooit slecht gaan met mijn ventje en ik,wil ik geen huwelijk meer.maar hopen dat het toch goed blijft hee,we zijn bijna 3 jaar samen en we zijn nog meer verliefd dan de eerste dag hehe.maarja realistisch blijven ook hee :smaar ik ben overtuigd dat onze relatie niet stuk zal gaan,daarvoor is onze liefde voor elkaar veels te sterk :)dank je voor de wensen ook :)dat maar vlug januari is dan kan ik weer volop invliegen heheoja en gisteren heeft de vent een countdown gedaan voor op mijn pc scherm van ons huwelijk zodat ik niet steeds op de forum hoef te kijken hoeveel dagen er nog resteren hehezelf heeft hij het ook op zijn pc,lief hee die mannen toch haha
Hey Sandrine, ons meiden zijn net 16.... Ik kijk er echt naar uit! X Ann