TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sandrine
14-3-2014
|
26-11-2013 17:27:58
geen reacties,da is raar :s
|
|
kathleen
9-8-2014
|
26-11-2013 17:47:50
ik volg mee. Ik heb een deeltje maar nog niet alles.
|
|
Annekatrien
14-6-2014
|
26-11-2013 19:18:00
Ik moet in de kerk staan om 11u dus denk dak om 7u opsta. Mijn kapper en visagiste komen aan huis dus zou die tegen 8u laten komen zodanig dat tegen 10u mijn ventje kan komen aanbellen. Daarna gaan we eerst de familiefoto's nemen dus neem ik daarvoor van 12 tot 13u (ruim geschat) en daarna onze foto's van 13 tot 14u en daarna nemen we even een uurtje ofzo pauze dat we ons opt gemakske kunnen klaarmaken voor rond 16u de receptie. Aangezien de receptie op een andere locatie plaats vind moeten we dan nog naar de zaal rijden dus ik zou daar om 18u vertrekken zodat de receptie voor het avondfeest om 19u kan beginnen. Om 20u beginnen eten. Hoop dan rond 22u de speechen en cadeautjes te kunne doen, daarna dessertenbuffet en hoop voor 24u de openingsdans maar dat is te zien want ik weet dat de Chiromeisjes wel iets van plan zijn en mijn vader ook dusjah
|
|
Mieke
24-5-2014
|
26-11-2013 20:09:30
Hey,
Wij trouwen in de namiddag, om 14u in het stadhuis en om 15u in de kerk. Ben me nu wel aan het afvragen of dat niet te krap gerekend is? Maar genoeg tijd dus om naar kapper te gaan, make-up te laten doen en m'n trouwkleed aan te trekken. Dan nog zorgen dat de kindjes er picobello uitzien, mss idd wel handig om mijn getuige te vragen om thuis wat te komen helpen aangezien mijn ventje dan samen met zijn ouders en mijn ouders pas om 13u toekomt met het oldtimer busje. Maar denk niet dat ik aan meer moet denken dan dat, of ben ik nog iets vergeten?
|
|
Tanja
24-1-2015
|
27-11-2013 9:02:45
Wij trouwen op een andere dag voor de wet dan onze trouwdag. Onze dagindeling, die trouwens werd voorgesteld door de verantwoordelijke van onze locatie, ziet er als volgt uit: - om 13u worden we verwacht op de locatie samen met suite (ouders, grootouders, zussen, getuigen). We hebben dus tijd genoeg om ons klaar te maken 's morgens. - dan is er tijd voor foto's op de locatie - vanaf 15u 30 komen de gasten voor de ceremonie - 16u ceremonie - 17u einde van de ceremonie en tijd voor een glaasje en een hapje; dit is ook meteen het aperitief van het diner - 18u diner - 20u aankomst avondgasten (worden ook met hapjes verwelkomd) - 22u - 22u30: openingsdans + dansfeest - tot 2u30 - 3u zal het feest duren
Ik denk dat het vooral belangrijk is om genoeg tijd uit te rekken voor de fotoshoot. In jouw geval zal dat waarschijnlijk na de ceremonie zijn? En trouwens, maakt niet uit hoe laat of hoe vroeg je feest eindigt, zolang jullie maar een onvergetelijke dag hebben gehad!
|
|
sandrine
14-3-2014
|
27-11-2013 10:20:30
dat is zeer juist tanja.maar het lijkt me gewoon zo dom om voor middernacht te eindigen met het feest.nuja we zien wel,maar het komt nu niet op een half uur hee,maar wil wel graag op tijd zijn voor de plechtigheid,de rest is bijzaak :) maar wat moet jij nog zolang wachten pff nja ik kom van 210 dagen toen ik op de forum kwam maar als ik het sedert mijn verloving reken is het 913 dagen ;)
|
|
Tanja
24-1-2015
|
27-11-2013 11:55:03
@ Sandrine: Jullie zijn ook maar met 6 personen, dan is het normaal dat het minder lang duurt. Op een groter huwelijk moet je als bruidspaar iedereen groeten en iedereen wilt ook met elkaar een babbeltje slaan. Logisch dat dat langer duurt. Maar de lengte van je feest zegt niets over de kwaliteit ;-) Jullie feest zal onvergetelijk worden voor jullie beiden. En inderdaad, het belangrijkste is dat je plechtigheid niet uitloopt en dat jullie daar op tijd aan beginnen. Ik weet het, nog 422 dagen :-) Maar mijn verloofde en ik zijn vrij georganiseerde mensen en wij weten wat we willen, dus telkens als we ergens akkoord over zijn, wachten we niet maar leggen we het gewoon vast! We hebben al een zaal, een fotograaf, een thema, bedankjes en zijn al begonnen aan het plannen van onze ceremonie :-)
|
|
sandrine
14-3-2014
|
28-11-2013 8:08:09
leuk zeg dat jullie er zo vroeg aan beginnen allemaal. inderdaad of het nu met 6 man is of met 200 man,het is ons feestje en die mag zeker niet vergeten worden in de toekomst,daar zorgen we wel voor :) wij moeten nog de ringen bestellen eind december en opvang regelen voor de kids en uitnodigingen opsturen,in januari de schoenen voor vent en decoratie gaan halen,februari de details,mijn proefkapsel taart en bloemen bestellen,en maart nog de kleinste details en het grote party hee ;) hoop dat het volmaakt zal zijn zo xxx
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|