Terug naar overzicht
http://www.pinterest.com/pin/312929874079589675/
Een boompje met stevige takken? Dan kan je de balletjes daarin hangen, oogt wel leuk denk ik.
Mijn ouders zijn enkele jaren geleden 50 geworden en hebben toen ook een feest gegeven. Zij hadden toen net dezelfde ballen opgevuld met gepersonaliseerde M&M's. We hebben die toen opgehangen aan takken die in een vaas stonden. Als je me je e-mailadres bezorgt kan ik je enkele foto's doorsturen?
Tanja wat leuk zou ik ook foto's mogen aub? ine.berkmans@hotmail.comWel een leuk idee om ze in een boom te hangen , zou nog passen bij onze vogelkooi als enveloppendoos :)
Hoi hoi! Wij hadden ook gepersonaliseerde M&M's in plexi bollen. Deze hadden we ook opgehangen met een lintje. Ik heb voor de "boom" het snoeiafval genomen van de rhododendronstruiken bij mijn ouders thuis, daar alle blaadjes vanaf gedaan maar de knoppen eraan gelaten, en dan wit gespoten met glanslak. De takken dan in een hoge (stabiele!) vaas met pot-aarde en de boom was een feit. Als gastenboek had ik allemaal kaartjes gemaakt met een lintje door, en daar konden ze dan iets opschrijven en het in de boom hangen, en dan een bedankje eruit nemen...Ik wil er ook gerust een foto'tje van doormailen...
Mijn emailadres is tineke.neyt@hotmail.com Bedankt alvast :)
Heeft er iemand een idee waar je zulke lege bollen kan vinden (die niet te groot zijn?), of andere kleine geschenkverpakkingen? Heb al vele sites bezocht, maar alle kleine dingetjes lijken al gevuld met snoepgoed, maar wij verkiezen ook zelf iets te vullen met gepersonaliseerde m&m's...
In de ava of atita kun je dit vinden om zelf op te vullen
Ik heb de mijne bij Tutje en Kiki besteld, was bijna de helft van de prijs van Ava!Ik stuur dadelijk een mailtje!Groetjes
PS onze huwelijkskaars komt ook van daar, vonden we ook heel geslaagd (een replica van onze uitnodigingen), zo moet je maar op één plaats verzendkosten betalen ;-)