Terug naar overzicht
Ik heb ook die naaister haar adres gekregen, zij werkten er blijkbaar wel al eerder mee samen.Ben er ook nog niet helemaal uit,omdat ik van Gent ben en misschien hier iemand zoek.Heb mij jurk er wel gekocht.
Hoe is haar naam juist? Misschien vind ik er een review van. En jij voor de rest tevreden over boutique couture? En welk kleed is het bij jou geworden?
Bij mij (begin 2013) werkte ze samen met Couture Sybella, ik was heel tevreden van haar service en zij was helemaal niet duur! Zij hadden toen wel een overeenkomst want ik betaalde de retouchekosten in de winkel, maar ik ben een aantal keren bij de naaister in haar atelierke geweest.
Het is nog steeds dezelfde met wie ze samenwerkt. :-) Ik ben alvast tevreden van de service en de jurken waren volledig mijn stijl (maar dat is voor iedereen anders hé)
Wat is de prijsklasse daar ongeveer?
Ik heb 720€ betaald, geloof dat ze redelijk wat jurken rond die prijs heeft (die dat ik gepast heb toch).
Dat valt heel goed mee. En dan nog apart betalen voor de naaister waarschijnlijk?
Ja inderdaad.Ik kreeg een korting van 10%, wat overeen zou moeten komen met de kosten van de naaister.
Ik heb mijn jurk ook daar gekocht, en voor 1 pas bij de naaister thuis geweest. Toen werkten ze nog wel vast met haar samen (was inderdaad ook Couture Sybella). En ik was er heel tevreden van. Ze hielp echt mee, heeft ook mee naar m'n juweeltjes gekeken (ik had 5 verschillende kettinkjes bij om op de jurk te proberen), bh ingenaaid, oplossingen gezocht,... En zoals gezegd: het was helemaal niet duur.Ik had op voorhand naar de winkel gebeld omdat ik een super klein budget had. Ik had m'n maat gezegd, m'n budget (€ 300), en heb 5-6 jurken gepast. Uiteraard niet de laatste collecties, maar toch wel wat keuze. Ik heb wel een gangbare maat.
Ik heb mijn jurk ook daar gekocht, en voor 1 pas bij de naaister thuis geweest. Toen werkten ze nog wel vast met haar samen (was inderdaad ook Couture Sybella). En ik was er heel tevreden van. Ze hielp echt mee, heeft ook mee naar m'n juweeltjes gekeken (ik had 5 verschillende kettinkjes bij om op de jurk te proberen), bh ingenaaid, oplossingen gezocht,... En zoals gezegd: het was helemaal niet duur.
Ik had op voorhand naar de winkel gebeld omdat ik een super klein budget had. Ik had m'n maat gezegd, m'n budget (€ 300), en heb 5-6 jurken gepast. Uiteraard niet de laatste collecties, maar toch wel wat keuze. Ik heb wel een gangbare maat.
Ik heb een kleine maat nodig, ga eens bellen voor een afspraak. Bedankt voor de tip, dames!