Nu Online
Momenteel zijn er 663 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

We zijn onder de 200 gegaan.

26-11-2013 20:52:09
We staan op de moment op de 199 dagen en ik heb nog zoveel te doen.
Weet ook niet waar eerst beginnen. We hebben de belangrijkste dingen al wel gedaan. Maar het is hier zo druk. We zijn dees weekend verhuist en alles staat hier nog onder de dozen. Weet ook niet waar wat staat. Weet zelfs niet meer waar mijn kaft ligt waar alles in genoteerd staat. Pfff zie het op de moment allemaal even niet zitten. Hopelijk is alles hier snel op zijn plooi en kan ik weer alles vinden en rustig verder doen.
Liefs Caroline

Caroline
14-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 528

Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik26-11-2013 21:00:19

bij mij hetzelfde :) nog 199 dagen te gaan :) superblij maar ook beetje schrik dak superveel ga vergeten.

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik26-11-2013 21:06:31

Idd Annekatrien, Heel veel schrik om vanalles te vergeten. Ben nu terug wat het forum aan het afschuimen omdat ik nu met de verhuis er al eve niet meer op ben komen kijken en dan kan ik nog eens rondneuzen of ik nog leuke ideetjes vind. Hopelijk vind ik hier snel men kaft en men rust terug en kan ik alles terug rustig voorbereiden. Wat heb jij allemaal al in orde gemaakt?

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik26-11-2013 22:15:07

Hier zijn het nog 191 dagen en de zenuwen en stress lijken hier ook toe te nemen.
Het besef is er dat het echt wel werkelijkheid is dat we gaan trouwen :-) En er zijn nog veel kleine dingen te regelen. Zoals wat DIY projectjes..
Ik weet perfect hoe jullie zich voelen en dan Caroline met je verhuis erbij moet het helemaal stress zijn! Hoop dat het snel aan de kant is en dat je je kaft terug hebt!

eline
14-6-2014
 Meld misbruik26-11-2013 23:05:42

hier ook nog 199 dagen! Spannend! Wat hebben wij eal in orde: zaal, gemeentehuis, getuigen, bruidskindjes, dj, pastoor, locatie ceremonie, openinhsdans en.makeup ( heb zelf diploma visagie)

krista
9-8-2013
 Meld misbruik27-11-2013 5:38:34

Het komt wel allemaal goed Caroline,
je bent er al een hele tijd mee bezig he..
Ookal gaat de tijd snel ;-).
Hier staat de teller al op + 110 :-D.
Veel succes met je verhuis en dan terug genieten van de voorbereidingen ;-). X

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik27-11-2013 7:41:42

oei. bij ons staat de teller op 190 dagen en ik heb nog totaal geen stress. er moet ook nog veel gebeuren, maar heb een schema opgesteld waar ik alles aankruis wat er al gedaan is. binnenkort eens gaan kijken in antwerpen voor kledij voor ons dochter.
anders ben ik een stresskip en nu ben ik de kalmte zelve . raar ... hi hi

Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik27-11-2013 12:07:44

Wij hebben de belangrijke dingen al effectief zoals de dj, zaal, vervoer, fotograaf, videograaf, kapster en visagiste, mijn trouwjurk, ons huwelijksreis.

Voor de rest veel ideeën of weten we al wat we willen maar is het nog iets te vroeg om daaraan te beginnen. Sommige dingen ben ik wel al aan het kopen om de kosten zo iets te verspreiden zoals ons huwelijkskaars, een tiara, decoratiemateriaal

Tiny
12-7-2014
 Meld misbruik27-11-2013 13:49:40

spannend! Wij binnen 27dagen op 199 dagen ... brrr .. den tijd ga plots zo vlug!

diny
21-6-2014
 Meld misbruik27-11-2013 18:58:02

Eindelijk kan ik zeggen dat ik er ook bijn aan zit (205) en te geloven dak van over de 500 kwam
Mr hier idd ook totaal geen stress (heeeeeeeeeel raar) Mr denk dat als de grootste dingen gedaan zijn dat ni echt nodig is. Ik genier nu vooral van al die kleine dingen te doen en uit te werken
En is er dan een klein puntje ni zoals het zou moeten zijn, het zal toch een vd mooiste dagen zijn

Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik28-11-2013 18:14:57

komt allemaal goe Caroline! Ge doe da goe! xxx

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik28-11-2013 19:07:13

Merci allemaal, echt stress heb ik belange nog ni maar tis gewoon nu samen met de verhuis dat het wa hektisch is. En echt schrik dak de kleine dingen ga vergeten. Heb wel een check list op de computer staan maar nog afprinten. Hopelijk snel alles weer zen normale gangetje. Dat we terug tot rust kunnen komen.
Liefs caroline x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...