Nu Online
Momenteel zijn er 663 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nagels

26-11-2013 21:45:31
Vandaag men nagels laten doen en met ons huwelijk in gedachten, begin ik hiermee ook eens te experimenteren. Op men ringvinger heb ik onze namen laten printen en op de andere ringvinger, heb ik onze huwelijksdata laten printen. Waar men trouwring aangeschoven zal worden, zal ik huwelijksdata laten printen, zal wel een leuke foto opleveren :-)
Kan in alle kleuren, zowel grondlaag als printkleur. Ik vind het gewoon super, nu nog enkel finetunen (kleuren, lettertype, ...) en men nagels zullen er piekfijn en met iets extra prachtig uitzien. Men nagelstyliste heeft een fototje doorgestuurd, voor de geïnteresseerden die het eens willen zien

http://www.pinterest.com/pin/312929874079902893/

Lentl
28-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 631

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik26-11-2013 22:12:02

Dat is wel knap :-)

Wat ik persoonlijk het mooiste vind is de ringvingers in een volledige kleur en de rest van de vingers 'french tip' maar dat is natuurlijk mijn voorkeur ;-)

Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik26-11-2013 22:18:20

Nathalie
dat kan ook gedaan worden, ik ben er nog niet uit wat ik ga doen. Ik werk liever met donkere kleuren. In elk geval wel op mijn ringvingers huwelijksdata en onze namen
de andere vingers misschien full colour of french

krista
9-8-2013
 Meld misbruik27-11-2013 5:36:18

Dit is wel echt leuk...
Al zou ik voor overal dezelfde kleur gaan. Dan valt het mss nog feller op dat op die twee nagels iets staat :-).
Maar ik vind het echt n leuk idee..
Succes ermee.

Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik27-11-2013 18:13:41

Das echt wel super leuk :-)
En ja superleuk voor de foto's !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...