TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
6-6-2014
|
26-11-2013 22:08:41
Bij je eerste pas ben je idd best je lingerie en schoenen aan te hebben. En dan als je alles aan hebt gaan ze kijken of het verkort moet worden en of ingenomen. Op die plaatsen zullen ze het dus afspelden en dan ga je een afspraak krijgen voor een volgende pas en in die afwachtingsperiode zullen ze de reeds genoteerde aanpassingen uitvoeren.
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
26-11-2013 22:09:26
En dan ben je idd best al zo dicht mogelijk bij je doel te zitten qua gewicht ;-)
|
|
stephanie
26-4-2014
|
26-11-2013 22:13:25
Jep zoals Nathalie zegt en ik had toen ook mijn proefkapsel al gedaan zodat ik wist of het bij het kleed past en eventueel de juwelen al meenemen enzo
|
|
Annekatrien
14-6-2014
|
26-11-2013 22:34:09
Tegen mij zeiden ze dat bij de eerste pas ik mijn lingerie moest meehebben, dat de schoenen voor de tweede pas waren. Misschien werken sommige winkels anders, bel ze anders even voor het zeker te weten.
|
|
inneke
21-6-2014
|
26-11-2013 22:50:40
Bedankt ! Ik voel nu dus al een druk op mijn schouders, want ik heb nog niks. Grrr... Ik ben altijd veel te ZEN he, in actie schieten !!!
|
|
Ilvy
18-7-2014
|
27-11-2013 7:18:48
Euh oei dan zit ik ook met een probleem was van plan niks mee te pakken. En ik moet 4 januari gaan, Op gewicht ga ik in ieder geval ni zitten dan. En gezien ik het eerst aan mijn borsten afval vind ik lingerie kopen dan ook behoorlijk nutteloos!!!!
Maar ik denk dat het in mijn geval ook niet echt nodig is want er worden nog geen aanpassingen gedaan. Die worden later bij een volgende pasbeurt rond mei gedaan.
|
|
Ann
26-5-2014
|
27-11-2013 8:14:16
Ik heb mijn 1ste pas begin maart en mij hebben ze inderdaad ook vanuit de winkel gevraagd om dan zeker de schoenen en lingerie mee te hebben om dit erbij te passen. Ik heb hier zelf ook nog niets van hoor maar ga het tegen dan toch in orde proberen te hebben. Juwelen en proefkapsel ga ik eveneens in orde hebben dan zodat ik een idee krijg van het totaal plaatje en eventueel daar nog wat aan kan veranderen (twijfel tussen 2 haarstijlen). Groetjes
|
|
Sofie
2-8-2014
|
27-11-2013 8:43:52
Ik heb ook eerste pas in februari, maar tegen mij hebben ze niet gezegd dat ik iets moest meenemen of zo? Lingerie enzo kon ik daar bestellen, maar ze zeiden niet dat ik dit op voorhand moest doen? Ai ai krijg al zenuwen zal maar eens bellen om te horen wat ze verwachten van mij ; )
|
|
Liesbet
31-5-2014
|
27-11-2013 13:02:56
Bij mij zeiden ze dat ik mijn lingerie of daar kon kopen, of gewoon iets kon kopen wat goed zat . In ieder geval wel meebrengen, want bh wordt bijvoorbeeld in het kleed genaaid (zal misschien wel van model van kleed afhangen)...
Schoenen werd niets over gezegd, maar ik heb al gezegd dat ik voor platte ga (ietsje groter dan mijn vriend), dus er moet geen rekening gehouden worden met hoogte van de hak en zo...
|
|
Dorothy
15-3-2014
|
27-11-2013 13:39:17
Yep, alles moet ik meebrengen. Schoenen, lingerie, accesoires (juweeltjes) om het totaalplaatje al te krijgen. Ik vrees wel dat ik de laatste 2 maanden nog wat gewicht ga verliezen, maar dat zal zeker geen 10kg zijn. En ik denk langs de andere kant dat de meeste bruidjes wat gewicht verliezen vlak voor hun huwelijk. Daarvoor betalen we dan wat extra bij hé.
Haha, hier moeten we ook eens deftig in gang schieten. We zijn nog niet eens bezig met de uitnodigingen... als ik daaraan denk, krijg ik het warm en ik vrees ook dat dat nog even zal duren, vermits we binnen 2 weken voor 2 weken op verlof vertrekken. Pffttt... ik krijg hier op slag vapeurs :-(
|
|
Tiny
12-7-2014
|
27-11-2013 13:56:05
Mijn eerste pas is op 9 april , heb een briefje meegekregen waarop stond dat ik best lingerie en schoenen en juwelen meedoe.. zei bepalen dan de lengte via m'n schoenen... Ik blijf op m'n gewicht dus ik ben blij en doe er niks voor :D soms 1Kg bij soms 1Kg af.. Zowiezo moet ik op eigen gewicht zijn zei de verkoopster toen ik al ging omdat ze mij toen al heeft opgemeten enzo mee dak kleintje ben van getsalte ..
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|