Terug naar overzicht
Hallo,Mijn dochter trouwt volgend jaar in juli. Zij heeft gekozen voor Dorothy Vandemaele uit Hemiksem voor haar kapsel en make-up. Dorothy is zeer goed van prijs en zij komt bij je thuis op de dag van het huwelijk. Als je een proefsessie wenst, komt ze eveneens bij je thuis. Als je met haar contact opneemt per mail zal ze je vrijblijvend een voorstel met prijzen bezorgen en zij rekent geen extra's voor vervoersonkosten, in haar prijs is alles reeds inbegrepen. Zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen!Veel succes met je zoektocht.
Hallo,
Mijn dochter trouwt volgend jaar in juli. Zij heeft gekozen voor Dorothy Vandemaele uit Hemiksem voor haar kapsel en make-up. Dorothy is zeer goed van prijs en zij komt bij je thuis op de dag van het huwelijk. Als je een proefsessie wenst, komt ze eveneens bij je thuis. Als je met haar contact opneemt per mail zal ze je vrijblijvend een voorstel met prijzen bezorgen en zij rekent geen extra's voor vervoersonkosten, in haar prijs is alles reeds inbegrepen. Zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen!
Veel succes met je zoektocht.
Ik volg even mee, ben ook van die regio.