Terug naar overzicht
Ik vind de plantentuin wel heel erg leuk. Maar ik geloof dat die maar open zijn tot 16u. Ik weet ook niet of zo'n viering kan daar, is eigenlijk een openbare plek he... Moeilijke vraag :-)
rivierenhof?
Als jullie op die locatie ook ineens een avondfeest willen geven vind ik tuin van Hof van Nazareth in Lier wel mooi en romantisch.....
Ook wel altijd een regenweer-alternatief voorzien! Wij hadden ook gehoopt op een openluchtviering in september dit jaar, maar het regende pijpestelen... :(
Inderdaad Delphine :)We zouden 2 scenarios' uitwerken in geval het weer niet zo schitterend zou zijn.
In "De Watermeulen" in Kruibeke kan je zowel binnen als buiten een ceremonie, receptie,.... doen. De zalen waren te groot voor ons, wij hadden maar een kleine groep. Anders hadden wij daar ons trouwfeest gedaan.www.watermeulen.be
In "De Watermeulen" in Kruibeke kan je zowel binnen als buiten een ceremonie, receptie,.... doen. De zalen waren te groot voor ons, wij hadden maar een kleine groep. Anders hadden wij daar ons trouwfeest gedaan.
www.watermeulen.be
De zeescoutsbasis op Linkeroever? (Thonetlaan)Geen idee of het er mogelijk is
Hey Bram en Mark,Een jaar na datum, maar ik vroeg me af of ik zo nieuwsgierig mag zijn om te vragen waar jullie de viering hebben laten doorgaan? Mijn verloofde en ik zitten nu ook wat met dezelfde vragen :)GroetejsSophie