Nu Online
Momenteel zijn er 743 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen

28-11-2013 11:13:46
Hoi!

Heeft er iemand enig idee hoeveel op voorhand je je ringen moet gaan bestellen?
We waren in september al eens gaan kijken bij een juwelier waarna we hadden afgesproken om begin december terug te keren om een keuze te maken.
Nu ben ik dinsdag vrij dom geweest bij het volleyballen en heb ik mijn vinger gebroken: Jawel, de vinger waaraan ik mijn trouwring zou dragen.
Of zou de maat kunnen genomen worden obv. mijn verlovingsring? Iemand enig idee?

Groetjes, Silke

Silke
29-3-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 840

sandra
13-9-2013
 Meld misbruik28-11-2013 12:12:28

gelukkig is het nog even voor jullie trouwen!
wij moesten onze ringen ongeveer 10 weken op voorhand bestellen, maar die zijn speciaal gemaakt, als ge een standaardmodel kiest duurt het meestal niet zo lang hoor!

mona
27-7-2013
 Meld misbruik28-11-2013 13:25:50

In de ene winkel is dat idd weken op voorhand, die van mijn man hebben ze de dag zelf nog op maat gemaakt, een half uur later mochten we die gaan ophalen (bij een van die joodse winkeltjes aan centraal station in Antwerpen). Vraag het dus aan de juwelier waar je wil gaan, wij kunnen het niet zeggen.

En ja, ze kunnen de maat nemen van een ring die je goed past, geen probleem.

Ann
26-5-2014
 Meld misbruik28-11-2013 20:29:16

Ik denk dat je inderdaad best de maat van je verlovingsring laat opmeten. Of eind december gaan passen aan de juiste vinger als hij dan al beter is. Wij hebben bij elke juwelier de raad gekregen om ongeveer 3 maanden voordien te laten nemen en te bestellen zodat er nog ruim voldoende tijd is voor een extra pasbeurt en eventuele aanpassingen. Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...