Terug naar overzicht
Tima, ik ga voor mijn haren naar den opex naar barabara hair, zij werkt samen met een visagiste (en zeer betaalbaar!), de visagiste komt ook aan huis.
ok bedankt zal het eens bekijken
dit volg ik !! Ik ben van Oostende en woon nu in Bredene ! gebeurt niet vaak dat ik iemand van die regio hier op het forum tegen kom :)
Hier ook iemand van Bredene. :-)Een medewerkster van mijn nicht die het nagelateljee uitbaat te Oostende levert echt mooi werk inzake make-up. Zeer betaalbaar en ook voor mijn huwelijk ga ik naar haar gaan. Groetjes
Mijn make-up en nagels worden gedaan door Kelly ollevier, een hele goeie vriendin van mij waar ik trouwens heel tevreden ben over haar diensten. Op Facebook heeft ze een pagina aangemaakt van haar schoonheidssalon Naturelle. Je moet daar maar eens een kijkje nemen. Mijn haar wordt gedaan door Kiliaan, kapper aan huis. Zijn website is www.ateliervandekapper.be hele vriendelijke, joviale man waar ik me direct op me gemak bij voel, heel gunstig van prijzen ook ;)
merci
Leuk dat er nog bruidjes zijn van de regio! Ben zelf van Bredene en inderdaad kom je niet vaak mensen hiervan tegen :-)