Terug naar overzicht
Hallo,Ik ben op zoek naar een bruidsjurk,ikzelf woon in kapellen,dichtbij de nederlandse
grens.Er is mij verteld dat het daar koedkoper is.Heeft iemand er ervaring mee.
of misschien ideetjes in belgië of nederland waar de bruidsjurken redelijk van prijs zijn :-)
alvasr bedankt :-)
Ik ben de naam van de winkel kwijt, maar in de buurt van Breda zit een outlet winkel. Mss moet je eens googlen..
hey bedankt voor je reactie ik zal direct eens kijken
koonings schijnt goedkoop te zijn, zelf nog niet geweest
Koonings is super duur! Mijn jurk kostte in Belgie 300 euro minder dan bij Koonings....was blijkbaar zo bij meerdere modellen. Koonings was wel mooi en groot :)
http://www.cestmoi-bruidsmode.eu/ Hier is de link naar die winkel! :-) Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus ik kan je geen referentie geven. Een vriendin van mij heeft daar wel haar kleed gekocht en zij was er tevreden over.
Hey, je moet hier toch wel wat mee opletten hoor !Mijn jurk, die ik bij JPC Collection te Antwerpen heb aangeschaft, zou me in Nederland 400€ duurder zijn uitgekomen.Nederlands is dus niet steeds goedkoper dan onze Belgische bruidswinkels.groetjes
Mijn kleed komt van youniekbruidsmode in turnhout. Ze hebben daar jurken van 400 tot 900 euro. De jurken worden op maat gemaakt en het zijn daar super vriendelijke mensen.
Hey Wendy,De winstmarge ligt in Nederland horen voor trouwjurken (in tegenstelling tot alle andere dingen vreemd genoeg) Ik weet dat voor Pronovias de prijzen tot 400 euro kunnen verschillen!Dus we zitten toch nog voor iets goed in België :)Groetjes,Marie