Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gezzzzoooooocccchhhttttt & GEVONDEN !

28-11-2013 22:15:52
Lieverds !!!
eeindeelijkkk ben ik hier nog eens met een berichtje, en deze keer met SUPER nieuws
onze zaal is gekozen !
6 zalen hebben we in totaal bekeken... je leest het goed 6
Ik voel me een beetje een freak maar we wisten zo goed wat we wilden dat het nogal "moeilijk" werd ,
We waren enorm teleurgesteld in het feit dat sommige uitbaters geen tijd hadden of amper moeite wilden doen
we waren volledig voorbereid, wisten het aantal genodigden (ongeveer hé ) en konden zelfs al zeggen wat het eventuele menu zou kunnen zijn
niemand wou ons een offerte maken want daar hadden ze geen tijd voor, vlug eens de zaal tonen, even luisteren , zeggen dat wat wij willen eigenlijk niet is wat zij willen doen hun email op een briefje, nog een boekje in onze handen gedraaid, voila mevrouw & meneer bekijk het maar eens , reken maar uit en wij horen wel van u als het uw ding is of niet ' daaaaaaaaggg'
in nog geen 10min stonden wij buiten bij 3 verschillende zalen
In andere 3 kregen wij toch een kopje koffie aangeboden maar toch rap weer buiten en maar in 1 zaal kregen wij een "proficiat met jullie verloving te horen".... dit was in het Gravenhof !
en toeval of niet het is ook die zaal geworden dat wij gekozen hebben
wij kwamen nog maar binnen en de hartelijkheid en spontaniteit van de uitbaatster sprak ons onmiddelijk aan.
Iemand die eens enthousiast was ! wooohooo
Al hield ik mijn hartje een beetje vast, hier waar ik woon spreken de mensen over het Gravenhof als de duurste zaal die je vinden kan enzo enzo
Wij gingen gewoon kijken uit nieuwsgierigheid wat die hoge bedragen wel inhielden en wat je ervoor in de plaats kreeg dus ik bleef met beide voetjes op de grond
Tot wij de zaal zagen, DIT was echt precies wat wij zochten , ik keek in mijn wederhelftje zen ogen en ik zag sterretjes blinken, hij was ook verkocht ...
De uitbaatster ging met ons zitten om een specifiek offerte te maken met alles wat wij willen, en het kwam gewoon weg even duur uit als bijna alle andere zalen die wij bekeken hadden. ( behalve 1tje )
We kwamen buiten op een roze wolk !!! wat een zalig gevoel, voor de eerste keer in lange tijd voelde het weer zalig aan om verloofd te zijn !!!
sorry voor het lange verslagje maar ik ben zoooooooooo gelukkig dat wij een zaal gevonden hebben die er precies uitziet zoals wij gedroomd hebben <3

stephanie
14-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1833

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik28-11-2013 22:21:16

Ooh wat leuk!!! Ik ben blij voor jullie!! En je hebt nu een typisch voorbeeld meegemaakt dat je in bepaalde situaties gerust wel meer betaald zou willen hebben! Maar gezien ze in de lijn liggen van de andere zalen is dit zeker en vast nog eens super nieuws voor jullie!!

Severien
18-7-2014
 Meld misbruik29-11-2013 0:02:48

Leuk om te lezen! :-) Super dat jullie de zaal hebben gevonden!

Nele
13-9-2014
 Meld misbruik29-11-2013 6:18:15

Ik word gewoon zelf gelukkig van dit te lezen :-)
Hele grote stap gezet in de voorbereidingen, veel succes nog bij de rest!

Magali
5-7-2014
 Meld misbruik29-11-2013 8:09:05

Superblij voor jou!
Daarom moet je altijd een zaal de kans geven. Altijd eerst bezoeken voor je ze als eventueel 'te duur' afschrijft! ;-)
Geniet nog van je roze wolk!

Sarah
19-7-2014
 Meld misbruik29-11-2013 8:25:08

HEy stephanie, is dit 't Gravenhof in Dworp dat je bedoelt?
Zoja kan je me anders in een berichtje wat meer info geven..
Dank je wel :)

Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik29-11-2013 11:32:18

Superfijn!!! Ik herinner mijn gevoel nog wanneer wij onze zaal hadden gevonden! En helemaal geen freak, wij zijn naar 40 zalen gaan kijken.... En hadden top drie! Ik vond het een heerlijk gevoel te weten waar en wanneer te trouwen!! Ben superblij voor jullie! Geniet ervan!

Charlotte
6-9-2013
 Meld misbruik29-11-2013 12:59:37

Leuk hé! Volgens mij is het Gravenhof een zaal va nde groep waar wij ons feest hadden. Dat was Maelstede in Kuurne. En ook daar kregen wij een super ontvangst.
Men had alle tijd om alles te bespreken, als we iets niet wisten of twijfelden, ... waren ze er altijd met hulp en tips!
Ik denk dat ook jullie een goeie keuze gemaakt hebben :-)

Veel succes met de voorbereiding! En ik spreek uit ervaring: het is een drukke, maar heel leuke tijd :-)

Christ

Meld misbruik29-11-2013 14:03:06

Heel goeie zaal, als fotograaf kwam ik er al een paar keer... Stephanie en haar team zullen jullie in de watten leggen!

stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik29-11-2013 15:26:41

Het is het gravenhof in Torhout lieverds !!
voor de cerieuzeneuzen onder jullie dit is de site
http://www.gravenhof.com
wij hebben zaal 'maria van Bourgondië'
thx voor de lieve reacties hier , wat fijn dat ik met jullie mijn euforie kan delen !!! xxx

Charlotte
6-9-2013
 Meld misbruik29-11-2013 19:53:57

Aaaah :-D
Maar dat neemt niet weg dat jullie trouwfeest in orde zal zijn hé ;-)
Heel veel succes en geniet er dubbel en dik van ;-)

Sarah
26-4-2014
 Meld misbruik4-12-2013 13:00:04

Wij trouwen daar ook!
Hadden hetzelfde gevoel als jij doen we daar buiten kwamen!

stefanie
18-7-2015
 Meld misbruik21-1-2014 22:04:15

Wij hebben ook voor hen gekozen :)
Nadat we ook een aantal zalen hadden bezocht, staken zij er met kop en schouders bovenuit, wat een ontvangst bij hen! :)

stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik22-1-2014 21:32:51

ooohh super dameeesss !
Stefanie & Sarah van waar zijn jullie ?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info