Terug naar overzicht
Hallo,
Ik zoek dus ceremoniewagens in regio kapellen.
iemand tips??
Dan nog een vraagje waar jullie me miss in kunnen helpen.
ik wil voor ons (bruid en bruidegom) een ceremoniewagen.maar wat doe je met de ouders en de getuigen?ik wil ze ook wel een ceremoniewagen geven.maar dan geraken ze ni thuis na het feest of ze moeten hun wagens smorgens al aan de zaal zetten en dan maar zien hoe ze bij mij thuis geraken. de zaal en kerk, gemeenthuis is in een andere gemeente ik hoop dat jullie een idee hebben want dat vind ik wel een probleem.
groetjes
iemand ???
Even kijken via "google maps" met "ceremoniewagens kapellen"...misschien zit er iets bruikbaars tussen.grtz
In kapellen zelf heb je er ene, als ik mij niet vergis op de Kapelsesteenweg.het Bruidsparadijs in Merksem heeft ook bussen en wagens, maar wij hebben ons gading gevonden bij Retro in Hoboken. Wij zijn ook van de regio Kapellen oorspronkelijk, en heb de vergelijking gemaakt. Je moet maar eens googlen!
alemaal hartelijk dank voor jullie antwoordjes :-)
Hey Wendy,Wij hebben een bus bij The London Ceremony Bus in Kapellen besteld. Zij hebben ook leuke engelse taxi's enzo. Je moet maar eens op de website kijken.http://www.the-london-ceremony-bus.com/collectie.html Groetjes,Marie
Wij waren heel content van Retro, we hadden de groene Bentley. Voor de rest van de suite (20 personen) hadden we via tripptaxi een mercedesbus voor 250€ geloof ik.Succes!