Terug naar overzicht
Veel succes morgen!
Al eens gekeken op zoyoko.com? Zij hebben ook een paar trouwjurken. Niet veel, maar misschien zit ze er tussen...
Hey Tinne,Heb je iets gevonden? ik hoop voor jou van wel !seg, voor trouwringen van bij perle d'amour, hoelang op voorhand moet je bestellen?groetjes
jaja,heb iets gevonden :).maar het was hopeloos,heb wel zeker 20 kleedjes gepast.dat heb je als je toen u goesting direct gevonden hebt he,dan is het moeilijk om nog een beter kleed te vinden.en voor uw ringen zou ik desnoods nu al een afspraak maken want hij heeft het enorm druk. de onze zouden eind december er moeten zijn.in principe heb je nog wel eventjes,maar de onze zijn op 30 oktober besteld en is toch 2 maand voor je ze hebt.grtjs
leuk dat je iets hebt, das weer wat stress minder.K ga eens bellen, wij kunnen wel makkelijk overdag, wij doen alletwee full continu, dus...bedankt voor je reactie...
Hey Tinne, ik ben blij dat je geslaagd bent in jouw opzet! Ik heb nog tot donderdag en dan moet ik voor mijn jurk ook in actie schieten. Zit momenteel nog wat in dubio... Het kan alle kanten uit... Maar donderdag zullen we echt weten of alles goed zit en of het er twee of eentje word(en).
hey dorien,hou me op de hoogte he.ik kan pas den 30 ste december voor den eerste keer maar men dochter zegt al van in het begin dat het ne tweeling is.ik hoop van niet want dan kan ik men badkamer boven vergeten en er een extra slaapkamer van maken :).
Ik ga dat zeker doen Tinne, allemaal wel erg spannend eh? Tja zo'n tweeling, het verandert de plannen serieus. Maar aangezien we altijd van meer dan één kindje droomden kort opeen en er de plaats/financiën voor hebben, vinden we het prima zo :D! Maar misschien ga ik daar binnen een aantal maanden net iets anders over denken :p!