Terug naar overzicht
en wat moet er super aan zijn? ;-)
iemand die er wat van kent hè
BesteAlvast proficiat met je aankomend huwelijk.Je kan altijd eens een proef laten doen bij Make-up Deluxe.De juiste make-up hoort nu eenmaal bij je grote dag. Ik zorg ervoor dat je je goed voelt met je make-up, dat je straalt... Wij gaan samen op zoek naar jouw ideale make-up... Je kan me bereiken via www.make-updeluxe.comGroetjesTanja
Beste
Alvast proficiat met je aankomend huwelijk.
Je kan altijd eens een proef laten doen bij Make-up Deluxe.
De juiste make-up hoort nu eenmaal bij je grote dag. Ik zorg ervoor dat je je goed voelt met je make-up, dat je straalt... Wij gaan samen op zoek naar jouw ideale make-up... Je kan me bereiken via www.make-updeluxe.com
Groetjes
Tanja
Hallo, Ik woon in Stevoort en ik heb een make-up artist van stevoort!ze komt aan huis zowel met de proef als op de dag zelf.ze maakt ook super mooie kapsels! Ik heb mijn proefsessie al gehad en ik ben razend enthousiast! Ze kiest samen met jou de look die het best bij je past, want dat vond ik moeilijk om bv te weten welk kapsel mooi zou zijn bij mijn gezicht en welke make-upik zal je haar website even geven: www.2maqnart.be groetjes
Hey KimNeem eens een kijkje op www.beautifulbride.be Misschien kan ik je helpen!Alvast proficiat met je verloving!GroetjesPeggy
bedankt voor de reacties, ga het zeker bekijken, groetjes