Terug naar overzicht
Zara, suit supply, esprit?
De WE
Mexx! Voor 200-250 euro heb je daar eenmooi kostuum met mooie pasvorm. In Zara ook, maar die zijn nogal smal aan de benen. Veel succes!
Bij celio ! Grtz
wij hebben dat van mijn verloofde bij DOD in Brussel gekocht, niet zo'n mooie winkel maar wel mooie kostuums van echte merken en veel keuze. Aan goeie prijzen!
C&A daar is mijn ventje's kostuum gekocht geweest met een das en een doekje voor in zijn zak in zijn jas,je heb er ook een gilet en dit voor 100 euro :)
Hey,Bedankt voor de vele en vlugge reacties, wist niet dat je voor huwelijken ook kostuums kocht in c&a, zara, ... Zal ik vlug eens aan mijn ventje vertellen zie!
Wij liepen over een tijdje in Rue de Brabant in Brussel en blijkbaar hebben ze daar ook een winkel met mooie kostuums en heel prijselijk. Zijn er eventjes binnen geweest en heel behulpzame vrouw, we denken eraan om nog eens terug te gaan. Het zijn ook Belgen die de zaak openhouden
wij gaan bij massimo duti kijken. modernere kostuums, schappelijk van prijs en mooie snit. voor gemiddeld 300 euro. huren kost ook al direct wat centen, en dus gaan wij er eentje kopen . van waar ben je ergens?
Ik kan je Youniek in Turnhout ook aanraden.Kostuums op maat gemaakt aan schappelijke prijzen.En het zit dan als gegoten.Succes ermee.
wij huren kostuums voor de suite bij De Waele in St Niklaas.90 Euro voor kostuum inclusief das en binnenvestje, t'is natuurlijk vergankelijk geld. Voor de bruidegom is het leuk om achteraf nog het kostuum te hebben
Wij zijn van Houthulst, west-vlaanderen. Op internet zitten surfen en mooie kostuums gevonden op otto.nl. Als je in de zoekbalk 'kostuum' in vult krijg je mooie betaalbare kostuums voor gemiddeld 150 euro. Nu nog afwachten of ze ook in belgie leveren, heb daarvoor mailtje gezonden.
Joehoe, we kunnen bestellen via otto.nl. Via een mail dat ze naar je sturen kan je je bestelling plaatsen en naar een dichtst bijzijnde postkantoor in nederland nabij de grens laten opsturen. Voor 180 euro heeft mijn ventje een 6-delig kostuum, nu hopen dat het er in werkelijkheid ook fantastisch uitziet!