TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tiny
12-7-2014
|
1-12-2013 12:57:01
Bruidscouture Elena in Deinze een echte aanrader!
|
|
tima
8-9-2012
|
1-12-2013 13:16:03
ik heb er 6 gedaan en toch mijn jurk gevonden :-) go for the butterfly's nothing less . de jurk jagan gelijk niet gevonden dus kan geen mening geven
|
|
Wendy
23-8-2014
|
1-12-2013 13:19:35
Het is dan ook Lagan van Affezione :p
|
|
inneke
21-6-2014
|
1-12-2013 15:43:56
Mooi kleed als je geen maatje 44 hebt. En niet dat 44 dik is, zeker niet, maar het zou niet staan in dit kleed denk ik. Succes nog!
|
|
Marie-Constance
16-8-2014
|
1-12-2013 17:31:12
Hey Wendy,
Ik vind persoonlijk Cermo een super winkel! Het leuke is ook als je de jurken past ze een foto kunnen nemen van je kunnen nemen in 4 verschillende jurken en in het groot op een scherm kunnen projecteren naast elkaar. Wel vreemd in het begin om jezelf in een jurk op een foto te zien maar het helpt echt wel als je jezelf kan vergelijken!
Groetjes,
Marie
|
|
tima
8-9-2012
|
1-12-2013 21:20:33
is een mooie jurk . maar als ze je geen kriebels geeft zou ik er niet voor gaan . nu ik zie iem met een maatje 44 wel in die jurk het is tenslotte een high waist met een brede rok dus why not ? ik heb bij pierre yves in aalst tenslotten mijn jurk gevonden voor mij een + punt was dat je zelf de rekken mag afgaan en de jurken kiezen die je gaat aanpassen . bij laposa hebben ze massa jurken maar je hangt af van je verkoopster (ik had in die winkel dus super pech met de mijne totaal andere smaak en volledig doof naar mijn wensen ) . nu als het dichter bij huis is kun je nog altijd een andere afspraak maken heeft mijn vriendin ook gedaan bij lasposa en ze heeft bij de 2de keer met andere verkoopster wel haar jurk gevonden. grtjes
|
|
Lentl
28-6-2014
|
1-12-2013 22:17:05
Ik ben super tevreden over Cony in St Maria Aalter. Ik heb tot op heden ook nog geen keuze gemaakt. De eerste x dat ik langs ging, heb ik enkele gepast en men favoriet opgegeven, 24ste nov ben ik terug gegaan met de opendeurdag en nieuwe collectie. Nu heb ik een kleedje aangehad welke men mama en vriendin heel mooi vonden, ik was niet overtuigd van het bovenstuk, teveel frommels (voor mij, eerder voor de eenvoud). Dan heb ik een jurkje gezien maar deze kon ik niet passen gezien pasmodel klein maatje was. Ik kon toch moeilijk een kleedje kiezen, welke ik niet gepast had, volledig men ding als je het zag en met de nodige aanpassingen. de verkoopster dat deze het mooist bij mijn figuur zou passen, geen bustier, halter, A lijn. De winkel kwam met een alternatief gezien ik de keuze niet kon maken, gezien het een gewild jurkje zal worden (nieuwe collectie), gaan ze hem maken in grotere maat, zodat later ook andere klanten deze kunnen passen. Dus als de jurk binnenkomt, zal ik gaan passen en kan ik nog keuze maken tussen de twee jurken. Ik heb nu wel vrijdag tel gehad dat de jurk pas eind februari binnenkomt. Maar Cony heeft me gegarandeerd dat ik de andere jurk nog kan bestellen indien ik toch voor de andere zou opteren. Van service gesproken, ik ben in elk geval heel tevreden. Langs de andere kant, wel geen gerust gevoel dat ik trouwjurk nog niet heb kunnen afvinken en keuze heb kunnen maken.
|
|
Nele
27-9-2014
|
1-12-2013 23:19:33
Hey Wendy,
Ik heb me zot gezocht naar mijn droomjurk, verschillende bruidswinkels gezien, om dan uiteindelijk te beseffen dat ik mijn droomjurk moest laten ontwerpen en maken. Ik ben bij November Styling terecht gekomen, en amai wat een stress viel van mijn schouders. Ze zijn er echt heel professioneel, een bruidsatelier zoals je dat verwacht. De ontwerpster heeft enorm veel ervaring en inzicht en je wordt er op je wenken bediend. Ik hou jullie nog op de hoogte van het verloop, maar toch de moeite om een afspraak te maken zodat je de twee kan vergelijken: jurk uit het rek of een uniek ontwerp waarin jij alleen zal stralen (zoals zij het verwoord :))
|
|
wendy
27-6-2014
|
2-12-2013 12:54:11
Mooie jurk en zeker als je maat 44 hebt
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|