Nu Online
Momenteel zijn er 749 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vragen aan de feestzaal

1-12-2013 12:09:47
Volgende week gaan we onze menu voorproeven. Het is natuurlijk een perfecte gelegenheid om dan ook wat praktische vragen te stellen. Aan volgende vragen dachten we al, maar misschien hebben jullie nog wat extra inspiratie / zaken die wij vergeten.

- is er een muziekinstallatie in de ceremoniezaal, wie zorgt voor de muziek tijdens de ceremonie?
- wanneer kunnen we de zaal gaan klaarzetten?
- alternatief menu voor vegetariers, moeilijke eters en kinderen
- wanneer tafelindeling doorgeven
- wanneer kan DJ materiaal opstellen
- wie zorgt voor muziek tijdens diner (onze diner begint vroeger rond 18uur in kleine kring)
- welke type tafels zijn er aanwezig?
- hoe wordt er plaats voorzien voor de avondgasten (40 daggasten en s avonds komen er 90 bij ongeveer)
- mogelijkheid om ceremonie buiten te houden ( wat met muziek en micro)
- hoe zit het met de betalingen
- kluis voor envelopjes aanwezig
- tafel voor gastenboek, naamkaartjes, etc

Mochten jullie aan nog iets denken, lat gerust weten :)

evy

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 686

Evy
6-9-2014
 Meld misbruik1-12-2013 17:37:14

Wij hebben ook gevraagd welke decoratie zij voorzien op de tafels (bloemen, kaarsen) en of zij daar eventueel een voorbeeld konden van geven.

Ook of er een plaatsje kon voorzien worden waar kinderen zich eventueel met iets konden bezighouden en we een bedje konden plaatsen als de kindjes beetje moe waren (wij hebben er zelf 2 vandaar die laatste vraag)

Dat is het enige wat zo onmiddellijk in mijn gedachten opkomt

Hopelijk ben je er iets mee

groetjes

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik2-12-2013 10:34:47

Eventueel kan je ook al vragen hoe zij meestal de mensen naar de tafels begeleiden, wanneer je ten laatste moet doorgeven hoeveel mensen er komen, of zij kaartjes hebben met de routebeschrijving om bij de uitnodigingen te steken (als je je uitnodigingen nog niet verstuurd hebt, want ik weet eigenlijk niet wanneer jullie trouwen).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...