Nu Online
Momenteel zijn er 708 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag 05/10/2013

1-12-2013 18:40:06
Dag iedereen,

Ondertussen zijn wij al 57 dagen getrouwd en denk ik nog vaak terug aan onze mooie dag.

Om 8u50 is de fotograaf mij komen ophalen, en zijn we samen naar de kapster gereden. Dat verliep vlot, zeer ontspannen. Om 9u45 was ik alweer thuis, had ik nog eventjes tijd voor mijzelf.... Mijn vriendin en haar zusje (visagiste) zijn rond 10u15 gekomen, eerst nog wat gepraat en toen rustig begonnen met de make-up. Nog altijd geen stress, zeer verwonderlijk.
Rond 11u was het moment daar, eindelijk DE jurk aandoen. Toen begon het toch te kriebelen. Volledig klaar, toen enkele close-up foto's gemaakt.
Rond half 12 kwam het volk toe, de zenuwen begonnen toe te nemen. Een minuut duurt lang als je moet wachten op de deurbel.
Kwart voor 12 was het moment daar, eindelijk ging de bel en kon ik mijn toen nog verloofde zien. Wat een fijn moment, hij mooi in pak met een blik in zijn ogen die meer zegt dan duizend woorden. En wat een mooi boeketje had hij bij.
Om 12 uur bij het gemeentehuis, dit was een typische burgerlijke trouw kort maar krachtig.
Toen met de dichte familie richting de feestzaal "De Kleine Graaf" voor een broodjeslunch.
Hierna hebben we de fotoshoot gedaan, buiten we hebben geboft met het weer. Eerst wat foto's op het binnenplein van 'de kleine graaf' en dan ook nog enkele foto's in de dreef richting het kerkje.
Hierna 16u was het grote moment daar, tijd voor de kerk...
Het was een hele mooie emotionele viering, en we zijn onze priester hier heel dankbaar voor. Hij heeft er echt iets moois van gemaakt. Voor dat we het wisten waren we meer dan een uur verder.
Terug richting de feestzaal, en kon een kleine receptie buiten al beginnen.
Om 18u30 was het tijd voor de avondgasten, deze werden binnen ontvangen met een glaasje en diverse hapjes, dit moment gaat zo snel, zoveel kusjes en gelukwensen. Toen iedereen binnen was even bij de gasten gaan staan, en toen het tijd was dat de tafelnummers werden afgeroepen, zijn we ons vlug gaan opfrissen in onze suite voor onze intrede in de zaal. Mijn man heeft toen we binnen waren een welkomstwoordje gedaan en iedereen bedankt voor hun komst.
We hadden gekozen voor een landenbuffet, zo veel en zo lekker!!! Het ging zeer vlot ook voor de laatste tafels. Tussen het buffet en het dessert hebben onze getuigen nog een powerpoint voorbereid, dit was een zeer grappig moment.
Het eten was nu gezakt tijd voor een super dessertbuffet, ik vind het nog altijd jammer dat ik niet alles heb kunnen proeven.
Toen was het tijd voor de openingsdans "Christina Perry met A Thousand Years". En toen is het feestje begonnen, we hadden een super goede DJ zeer tevreden van. Iedereen heeft goed gedanst. Om 3 uur hebben we onze openingsdans gedaan als afsluiting, en waren we blij dat we naar de suite in het bed konden ploffen.

Nog enkele mensen die we willen bedanken:
Bloemen Butinx: voor het mooie bruidsboeket, de wensboom, en de bloemstukken voor de mama's en oma
Kapster Wendy: voor mijn mooie kapsel
Kimberly: voor mijn mooie make-up
Blue bruidsmode Maastricht: voor mijn prachtige jurk
Van Overeem Van Wissem: Kostuum van mijn man
Armari: voor het rijden naar de gemeente en kerk met de verlengde kever
De Kleine Graaf: voor ons feest dat tot in de puntjes verzorgd was
DJ Carlo van Kurts muziek boetiek: voor goede muziek de volledige avond
Fotograaf Patrick Liebens: voor het maken van de prachtige foto's en album
En natuurlijk ook onze ouders, getuigen, bruidsmeisjes, familie en vrienden.
En iedereen die ik nu nog vergeten ben

Hierbij facebooklink, hier staan enkele foto's op:
https://www.facebook.com/photos/publish/tag/?owner_id=1...

Anne
5-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1842

Anneleen
13-9-2014
 Meld misbruik1-12-2013 19:22:02

Awel, ik kan bevestigen dat het een geweldig feestje was met een super DJ in een geweldig mooie zaal. Jammer dat ze zo ver van hier ligt ;-)

Nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geluk!!!

Anne
5-10-2013
 Meld misbruik1-12-2013 19:58:44

Dank je wel Anneleen :-)

Tiny
12-7-2014
 Meld misbruik1-12-2013 20:59:53

Mooi verslagje! kan bestand niet openen .. dus verlang wel voor enkele foto's te zien .. nieuwsgierig!! :))

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik1-12-2013 21:32:07

idd, kan de link ook niet openen :(

Anne
5-10-2013

kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik1-12-2013 23:57:32

mooi seg!
vanwaar heb je die deurbanner?

tania
31-5-2014
 Meld misbruik2-12-2013 13:11:55

Heel leuke foto 's en een leuk verslagje
Wat origineel de schildersemmer en de deurbanner
Past heel mooi en is net iets anders dan anders
Van waar heb je het idee en waar heb je dit gevonden ?

Grts tania

Anne
5-10-2013
 Meld misbruik2-12-2013 13:58:45

Dank jullie wel.
De banner hadden we besteld bij vistaprint.
Het idee van het blik komt door mijn werk, ik werk in een groothandel van autolakken en een bevriende spuiter heeft dit voor ons gespoten, met de vlinders en hetzelfde lettertype als onze uitnodigingen.

Sabine
12-4-2014
 Meld misbruik5-12-2013 19:32:44

Prachtige jurk!!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik11-12-2013 9:45:22

Mooi! Prachtige locatie ook voor het feest!

Proficiat!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info