Dag iedereen,
Ondertussen zijn wij al 57 dagen getrouwd en denk ik nog vaak terug aan onze mooie dag.
Om 8u50 is de fotograaf mij komen ophalen, en zijn we samen naar de kapster gereden. Dat verliep vlot, zeer ontspannen. Om 9u45 was ik alweer thuis, had ik nog eventjes tijd voor mijzelf.... Mijn vriendin en haar zusje (visagiste) zijn rond 10u15 gekomen, eerst nog wat gepraat en toen rustig begonnen met de make-up. Nog altijd geen stress, zeer verwonderlijk.
Rond 11u was het moment daar, eindelijk DE jurk aandoen. Toen begon het toch te kriebelen. Volledig klaar, toen enkele close-up foto's gemaakt.
Rond half 12 kwam het volk toe, de zenuwen begonnen toe te nemen. Een minuut duurt lang als je moet wachten op de deurbel.
Kwart voor 12 was het moment daar, eindelijk ging de bel en kon ik mijn toen nog verloofde zien. Wat een fijn moment, hij mooi in pak met een blik in zijn ogen die meer zegt dan duizend woorden. En wat een mooi boeketje had hij bij.
Om 12 uur bij het gemeentehuis, dit was een typische burgerlijke trouw kort maar krachtig.
Toen met de dichte familie richting de feestzaal "De Kleine Graaf" voor een broodjeslunch.
Hierna hebben we de fotoshoot gedaan, buiten we hebben geboft met het weer. Eerst wat foto's op het binnenplein van 'de kleine graaf' en dan ook nog enkele foto's in de dreef richting het kerkje.
Hierna 16u was het grote moment daar, tijd voor de kerk...
Het was een hele mooie emotionele viering, en we zijn onze priester hier heel dankbaar voor. Hij heeft er echt iets moois van gemaakt. Voor dat we het wisten waren we meer dan een uur verder.
Terug richting de feestzaal, en kon een kleine receptie buiten al beginnen.
Om 18u30 was het tijd voor de avondgasten, deze werden binnen ontvangen met een glaasje en diverse hapjes, dit moment gaat zo snel, zoveel kusjes en gelukwensen. Toen iedereen binnen was even bij de gasten gaan staan, en toen het tijd was dat de tafelnummers werden afgeroepen, zijn we ons vlug gaan opfrissen in onze suite voor onze intrede in de zaal. Mijn man heeft toen we binnen waren een welkomstwoordje gedaan en iedereen bedankt voor hun komst.
We hadden gekozen voor een landenbuffet, zo veel en zo lekker!!! Het ging zeer vlot ook voor de laatste tafels. Tussen het buffet en het dessert hebben onze getuigen nog een powerpoint voorbereid, dit was een zeer grappig moment.
Het eten was nu gezakt tijd voor een super dessertbuffet, ik vind het nog altijd jammer dat ik niet alles heb kunnen proeven.
Toen was het tijd voor de openingsdans "Christina Perry met A Thousand Years". En toen is het feestje begonnen, we hadden een super goede DJ zeer tevreden van. Iedereen heeft goed gedanst. Om 3 uur hebben we onze openingsdans gedaan als afsluiting, en waren we blij dat we naar de suite in het bed konden ploffen.
Nog enkele mensen die we willen bedanken:
Bloemen Butinx: voor het mooie bruidsboeket, de wensboom, en de bloemstukken voor de mama's en oma
Kapster Wendy: voor mijn mooie kapsel
Kimberly: voor mijn mooie make-up
Blue bruidsmode Maastricht: voor mijn prachtige jurk
Van Overeem Van Wissem: Kostuum van mijn man
Armari: voor het rijden naar de gemeente en kerk met de verlengde kever
De Kleine Graaf: voor ons feest dat tot in de puntjes verzorgd was
DJ Carlo van Kurts muziek boetiek: voor goede muziek de volledige avond
Fotograaf Patrick Liebens: voor het maken van de prachtige foto's en album
En natuurlijk ook onze ouders, getuigen, bruidsmeisjes, familie en vrienden.
En iedereen die ik nu nog vergeten ben
Hierbij facebooklink, hier staan enkele foto's op:
https://www.facebook.com/photos/publish/tag/?owner_id=1...