TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
frida
6-2-2010
|
2-12-2013 8:56:56
Hey, Welkom hier!!!!
|
|
ruth
15-9-2012
|
2-12-2013 9:52:00
Dag Nele, ik kan je zeggen dat dat gevoel wat je nu hebt, nooit zal weggaan :) Ikzelf ben ook bij Oksana terecht gekomen (al eventjes geleden), en de jurken die ze maakt zijn echt prachtig in een geweldige sfeer! Ik geniet er nu nog van! Enkel positieve woorden over November Styling! Groetjes, Ruth
|
|
Nele
27-9-2014
|
3-12-2013 21:11:14
Dankjewel!
@Ruth: Fijn om te weten!! Blij om dat te horen. Ik zal nu wat geduld moeten hebben tot de eerste pasbeurt die binnenkort al zal plaatsvinden. Had jij ook je schoenen besteld bij haar?
Groetjes, Nele
|
|
Chantal
3-5-2014
|
3-12-2013 23:13:42
Ik kijk al uit naar je volgende berichten :-) Heb je een indicatie van de prijs gekregen voor zo'n ontwerp?
Groetjes!
|
|
ruth
15-9-2012
|
4-12-2013 10:12:27
Hey Nele, ja ik heb de schoenen bij haar besteld, ik had er met kant gekozen van Hassall, van Elsa Coloured shoes. Ze heeft ook de juiste juweeltjes ontworpen voor bij mijn jurk. Ik had voor 's avonds bij haar ook een soort charleston-geïnsireerd kort kleedje (in dezelfde materialen als mijn jurk) laten ontwerpen, incl. juwelen en dat was echt super! Ze had een lange parelketting hierbij getekend, wauw! Chantal: een tip: op de website vind je prijsindicaties terug, maar dat is natuurlijk ontwerp- en materiaal gebonden. Maar dat ondervind je best zelf :) Mijn ervaring: zij zit prijs-kwaliteit ongelooflijk goed! Groetjes, Ruth
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|