Nu Online
Momenteel zijn er 586 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Decoratie/ inkleding/ styling trouw - te koop; vaasjes en kandelaars vr superklein prijsje

2-12-2013 16:37:47
Dag soon-to-be-wedded jongens en meisjes (ben er zelf al een eind in de 30, maar zo noem ik mezelf nog graag) ;-)

Ik heb, voor ons huwelijk deze zomer, heel wat kandelaars en vaasjes gekocht in Ikea.

Wie nog items zoekt voor op zijn feest, kan deze overkopen voor een prijsje. Kandelaartjes en vaasjes zijn ontdaan van alle plakkertjes, volledig proper en slechts één maal gebruikt.

http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/90152094/ deze = 0.35 ct
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/40113180/ deze = 0.35 ct

Wij plaatsten héél veel vaasjes met rode rozen, en héél veel kandelaars met rode kaarsen. hier en daar verder a touch of blue. ;-) Wie een foto wil zien van de totale styling/ wat mogelijk is, laat maar horen - ik stuur die graag door.

Graag komen ophalen - in Waarschoot, buurt van Gent.
groetjes,
Sylvie.

Sylvie
15-7-2005
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 2061

shana
17-10-2014
 Meld misbruik2-12-2013 17:33:53

ik wil wel is een foto zien.

Ine
17-5-2014
 Meld misbruik2-12-2013 19:06:29

Hey Sylvie

Ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd. Kan je me doorgeven hoeveel je er hebt aub? Je kan me best mailen op inelammertyn@hotmail.com, daar kijk ik vaker op dan op dit forum :)

Thanks!
Ine

Kimberley
30-8-2014
 Meld misbruik2-12-2013 22:28:39

Hey Sylvie,

Ik heb ook wel interesse. Hoeveel vaasjes en kandelaarhouders heb je?
Een foto mag je gerust ook eens sturen: bart_debaene@hotmail.com

Groetjes

Kim

karina
14-2-2014
 Meld misbruik3-12-2013 21:26:31

ook hier intresse , je mag me mailen voettbalmama@hotmail.com

debora
18-7-2014
 Meld misbruik8-12-2013 0:48:46

hallo,

Wij hebben van dat tweede model van vaasjes al enkele aangekocht, graag had ik geweten of je er nog van hebt...

Indien wel, hoeveel en vanwaar ben je?

En zou je naar mij ook een foto kunnen doormailen? Altijd leuk om ideeën op te doen he!

Merci :-)

deborina3@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...