Terug naar overzicht
Dag mede-bruidjes,
Binnen enkele weken ga ik op zoek naar kledij voor mijn bruidsjongen van vier jaar. Iemand tips voor winkels regio Limburg of Antwerpen?
groetjes!
In Antwerpen kan je naar de Offerandestraat gaan. Niet ver van het Centraal Station. Maar het hangt er vanaf wat je zoekt, en wat je budget is. In de Offerandestraat is het helemaal niet duur. Verder zijn er uiteraard nog bruidswinkels die ook kleine kostuums hebben. Jagré bijvoorbeeld (de outlet in de Quellinstraat, en de gewone winkel in Deurne).Limburg weet ik niet. Maar ik heb het kostuum van mijn zoontje besteld op www.suitsyouwell.nl. en ik was daar héél tevreden over! Je moet daar uiteraard geen super kwaliteit verwachten, want het is helemaal niet duur. Maar meestal doen ze dat toch niet vaak aan.
In Antwerpen kan je naar de Offerandestraat gaan. Niet ver van het Centraal Station. Maar het hangt er vanaf wat je zoekt, en wat je budget is. In de Offerandestraat is het helemaal niet duur. Verder zijn er uiteraard nog bruidswinkels die ook kleine kostuums hebben. Jagré bijvoorbeeld (de outlet in de Quellinstraat, en de gewone winkel in Deurne).
Limburg weet ik niet. Maar ik heb het kostuum van mijn zoontje besteld op www.suitsyouwell.nl. en ik was daar héél tevreden over! Je moet daar uiteraard geen super kwaliteit verwachten, want het is helemaal niet duur. Maar meestal doen ze dat toch niet vaak aan.