Terug naar overzicht
the final countdownnnn woohooo !! happy 4 you ! grtjeeeesss !! van een bruidje met nog 618 dagen op de teller ! :p
Ik kijk toch ook wel uit naar die 100 dagen! Het gaat er snel zijn!Nog veel voorbereidingsplezier
Ik kijk ook uit naar die 100. Net zoals ik uitkeek naar -200 en daar zit ik nu vandaag....joepie!!!
ooh inneke jij ook joepie dan :) als ik tel sedert mijn verloving dan kom ik op 913 dagen,maar begon op de forum met 210 dagen :)mag wel gaan komen hoor nu na bijna 3 jaar haha.stephanie pff nog zo veel van jou.het zal er snel zijn,geloof me maar,zie,het is weer bijna nieuwjaar en helft van schooljaar zit weer achter de rug haha.op naar de 2 cijfers voor mij xxx
Hier ook kriebels in de buik nu ik onder de 200 dagen beland ben :-). Gisteren konden we eindelijk ook naar 't Stadhuis om de datum vast te leggen! Voelt nu ineens nog echter aan :-).
bij de 200 dagen viel het hier nog best mee,maar nu begint het echt wel te komen hoor :)kan het haast niet geloven dat het heel snel zal gaan nu hehe
ik moet inderdaad nog lang maar ik geniet mee hier op het forum van iedereen die aftelt ! zo gaat het voor mij gelijk rapper ! lang leve het forum haha ! :D