Terug naar overzicht
Deborah,Klinkt inderdaad als een leuke dag en ook leuke foto's.Een vraagje: waar komt het kleedje van het bruidsmeisje vandaan? Is echt een kleedje dat ik mijn dochtertjes wil laten dragen op ons huwelijk.Groetjes
proficiat!. mooie foto's. Ook leuk gedaan met die bedankingkaartjes aan een lijn.Groetjes
Hoi!Het kleedje komt van een kinderboutique 'taratata' in Maasmechelen! Ze hebben daar echt prachtige dingen uit alle prijs categorieën! Bedankt voorde toffe reacties!
Hoi hoi,leuk jou verslagje te lezen.Je was een mooie bruid.Maar dat kan niet anders als je op zo'n datum trouwt he ;-) :-DJe zal het je wel herinneren maar hier ook 116 dagen op de teller ;-).X
Dat herinner ik mij idd nog goed! Jij ook uiteraard! Was het forum even vergeten wegens tijdsgebrek maar nu ben ik toch weer bij iedereen aan het neuzen en lezen! Zalig, die verhalen!!
Prachtige foto's, jullie zagen er super stralend uit! Ik ben ook héél benieuwd waar je de bedankjes (foto's) hebt laten maken? Was dit met een echte polaroidcamera? En waar heb je de achtergrondjes gekocht? Echt super!
Dikke proficiat!!! Jullie straalde. Van waar komen jullie ringen?Wij hebben die van ons al maar deze zijn ook wel mooi. Liefs Caroline
Wauw mooie foto's van een mooie dag, heel mooie jurk ;-)Nog veel geluk samen, geniet nog lang nax Karen
Supermooi Deborah! Wij gaan in 2015 ook trouwen in het Fonteinhof! Als ik je foto's zo zie, kriebelt het al helemaal!!! :-)
Mooie bruid en ook mooie feestlocatie!Proficiat!groetjesSandra
Bedankt voor de vele reacties! Onze kaartjes hebben we zelf laten ontwerpen door de persoon die ook onze uitnodiging had gemaakt (allemaal hetzelfde thema) en hebben deze ook gewoon laten drukken bij een drukker. (Kan altijd het geheel laten zien als iemand dat wil)We hebben van elk koppel met ons een foto getrokken met een polaroid toestel (fujifilm te koop bij Vandenborre voor +-80 euro). De fotobriefjes zelf hebben we via internet aangekocht maar die vind je hier ook! Daarna met een lijmdot op het kaartje geplakt.. (Dat deden onze fotografen) Goele, ik zou het zo opnieuw doen! Super mensen en super locatie. Wij hadden traiteur Jeurissen en is ook echt een aanrader! Niets dan lof! Nu maar aftellen dan ;-) Groetjes
Dat klinkt als een supere dag Deborah! Wij gaan ook in het Fonteinhof trouwen en hebben ook traiteur Jeurissen. Hoe hebben de mensen de twee verdiepen ervaren? Had je daar vooral de jongere gasten geplaatst? Het naar beneden gaan voor het buffet vonden ze niet erg? Die bedankjes zien er super origineel uit. Dit brengt me op ideeën :).Groetjes
Hoi!Sorry dat ik nu pas reageer maar ik kom dus niet meer dagelijk kijken hihi ;-)We hebben inderdaad het jongere volk vanboven gezet maar ze vonden dit helemaal niet erg. ze vonden het zelfs leuk om zo een overzicht te hebben. Eens dat het dansfeest begon, kwamen ze ook zonder probleem naar onder. Ik heb er dus totaal geen negatieve ervaring mee!Veel plezier met het voorbereiden van jullie huwelijk! Ik zou het zo terug overdoen!!! Groetjes