Nu Online
Momenteel zijn er 810 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen

3-12-2013 20:39:16
Ik ben precies op dreef gekomen betreft berichten plaatsen hier op dit forum.
Ik heb hier ooit eens een topic gelezen over schoenen, meer bepaald over het afzien van onze voetjes.
Nu heb ik daar van onthouden dat je je schoenen kan inlopen met dikke kousen, of in de diepvries steken. Maar er sprak ook iemand over een spray.
Heeft iemand een vermoeden waar dat bruidje het over had?
Als er nog tips zijn, of diegenen die ze hier opnieuw willen neertypen, laat u gaan he...

inneke
21-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 944

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik4-12-2013 6:14:14

Ge gaat naar de schoenmaker en ge laat ze effe op de leest zetten. Dan rekken ze een mini beetje uit, maar vooral, dat maakt het leder wat soepeler.
ik kan ze hier moeilijk inlopen, mijn ventje is hier altijd en ik heb 3 kids van bijna 5jaar, bijna 3 jaar en bijna 1jaar. 'k zie me al acher hen hollen met die schoenen aan mijn voeten :-)

Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik4-12-2013 7:20:55

Ja, dat is iets wat je in de Brantano enzo kan kopen Inneke. Als ik mij niet vergis heet het silky feet of zo. Heb het hier ergens liggen maar weet weer niet waar.
Heb het al uitgeprobeerd en het helpt wel echt vond ik.

inneke
21-6-2014
 Meld misbruik4-12-2013 8:49:29

Bedankt.
Ik ga zekere voor het onzekere nemen. Ik koop me zo n bus EN ik koop gelkussentje voor onder de bal van mijn voet.
Ik wil het niet meemaken om pijnlijke voeten te hebben , het is een lange dag.
Ik heb schoenen met hak van 8 cm. Lukt me wel tot een uur of 20u denk ik, maar dan ?
Om over te schakelen op ballerina s daarna zie ik niet zitten want dan trap ik op mijn kleed.

Sanne
10-5-2014
 Meld misbruik4-12-2013 9:03:05

Hoi inneke,

Ik heb schoenen met een hak van 10 cm... Maar op het dansfeest schakel ik over van gewone hakken, naar sleehakken, ik hoop dat dit iets makkelijker zal gaan ;-)

Groetjes
Sanne

Mylene
7-6-2014
 Meld misbruik4-12-2013 22:47:20

Hoi,

je kunt ook spray die "shoe-stretch" heet gebruiken!
Deze kun je in bijna elke schoenwinkel vinden.

In de schoen spuiten (gerust veel) en vooral daar waar de schoen knelt, wat dikkere sokken aantrekken en dan 20 min in de schoenen lopen. dit een paar keer doen (1-4x)
Ik heb dit met mijne gedaan en ze zijn van satijn maar geen vlekken of zo.

groetjes!!!

mylene

inneke
21-6-2014
 Meld misbruik5-12-2013 1:07:13

Hey Mylene,
Het is niet zo dat ze knellen, maar d ebal mijn voet doet vaak pijn na een tijd.
Toch bedankt.

debora
18-7-2014
 Meld misbruik8-12-2013 0:42:34

Ik heb jaren gewerkt in een schoenenwinkel, en dus verschillende opleidingen gehad!

Je mag zeker geen dikke kousen aandoen om ze in te lopen!! Dan gaan uw voeten heel veel zeer doen... En misschien rekken ze dan ook ineens teveel!!

Je moet ze beginnen inlopen met een dun nylonkousje.

De Silky feet spray legt eigenlijk een satijnen laag over je voeten, dit werkt echt! Ik heb die altijd bij als ik men pumps ,zonder kousjes in, aanheb. Maar je moet het wel regelmatig herhalen...

De shoe stretch is echt om de schoenen te rekken. Zoals hierboven gezegd, moet je dit spuiten waar de schoen knelt, en dit helpt om ze te rekken.

Voor de bal van je voet heb je helaas weinig middelen!! Wat je wel kan doen is een kussentje plakken in uw schoen, maar ik vind persoonlijk dat het niet zoveel helpt!

Hoge hakken zijn nu éénmaal niet zo gezond voor de voeten :-(

Ik heb overlaats men schoenen is in de diepvries gestoken, een uurtje en moet zeggen dat ze nadien veel soepeler waren. Bij mij hielp dit wel! Had ze wel in een plastiek zakje gestoken...

Hopelijk ben je hier iets mee...

Groetjes

inneke
21-6-2014
 Meld misbruik8-12-2013 10:14:09

Dank u debora, zeer duidelijke uitleg. Ik wou die kussentjes proberen, werkt het niet, dan heb ik pech. De silky feet zal ook gebruikt worden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...