Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Balpennen

4-12-2013 8:52:41
Vandaag heb ik via vistaprint balpennen, met onze namen en huwelijksdata op, besteld. Je kan de type balpen kiezen, je kan tekst, afbeeldingen erop plaatsen. Alsook kan je lettertype en kleur opschrift kiezen. Heb voor 5 stuks 19 Euro betaald (inclusief verzendingskost). Een cadeautje voor onze getuigen, ouders en eentje voor onszelf.

Lentl
28-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 659

Cassandra
25-4-2014
 Meld misbruik4-12-2013 10:48:12

Ik heb er meteen ook doosjes bij besteld :)
Ze waren ook sneller geleverd dan ik had verwacht en zijn echt mooi.

Wendy
23-8-2014
 Meld misbruik4-12-2013 12:15:16

Ik vind er op Vistaprint enkel aan 9€ per stuk. Waar moet ik dan kijken?

Cassandra
25-4-2014
 Meld misbruik4-12-2013 13:30:37

Als je geaboneerd bent op de nieuwsbrief, krijg je constant aanbiedingen waardoor je heel wat zaken goedkoper kunt aankopen.

Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik4-12-2013 14:08:49

Wendy

Zie link hieronder, als je dan een keuze maakt dan kan je nog eens keuze maken
er zijn er reeds met afbeeldingen, maar je kan ook zelf iets ontwerpen en op balpen zetten

http://www.vistaprint.be/custom-pens-multi.aspx?txi=155...

succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...