Terug naar overzicht
Jawadde !!!Dat klinkt alvast heeeeeel goed :-)
Super :-) Zou ook eens terug in gang moeten schieten. Zin heb ik er wel inMaar zoveel zorgen om mijn hoofd :-( Vorige maand mijn ontslag gekregen ( 3 maand opzeg doen) , eergisteren onze pony moeten laten inslapen en de zoektocht naar een nieuwe job dat maar niet wil lukken :-( Maar normaal in ons kerstverlof gaan we naar de juwelier kijken voor de ringen :-)Wat hebben jullie zoal in orde ?
Oei Kelly... das inderdaad wel allemaal ni fijn.. sterkte alvast!Komt allemaal wel goed!!Wij hebben tot nu toe:-zaal-kleed-juwelen-schoenen-fotograaf-Dj-kapster-visagiste-vervoer-uitnodigingen gekozen + tekst geschreven (enkel nog bestellen)-bedankjes gekozen-de reis!& voor de rest ben ik een overlopend vat van ideetjes :-)
Wij hebben alles zoals jullie Behalve vervoer, juwelen , kostuum , kledij kids , schoenen en bedankjes ( weten nog niet of we dit gaan doen) Bedankjes zijn we ook nog niet uit maar als we ze in begin januari bestellen en eind januari versturen zal nog wel op tijd zijn.Ja het is vooral nu de vraag of we er gaan raken om alles te bekostigen omdat we alles zelf betalen Er zal wel iets uit de bus komen :-)
Wow, wat een mooi hotel! Dat zie ik ook wel zitten :-)Hebben jullie dit via een reisorganisatie geboekt? Zo ja, via welke organisatie?
Via Mauritiustravel.nl - vanuit Brussel in 1ste klasse met TGV naar Parijs en daar een rechtstreekse vlucht naar Mauritius. :-)we hadden eerst via dimension-reizen gekeken voor zelfde reis maar dit was duurder en vanuit Dusseldorf met tussenstop in Dubai, waardoor de reis enorm lang is...
Bedankt voor de info, ik ga het zeker bekijken!