Terug naar overzicht
Hallo,Je hebt in Eindhoven Ann & John's bruidsmode. Die hebben een outlet winkel.groetjes
Hallo,
Je hebt in Eindhoven Ann & John's bruidsmode. Die hebben een outlet winkel.
groetjes
hey ik heb ervaring bij chinelle,ik heb er mijn trouwjurk gekocht voor 350 euro ipv 800 euro.ik vind het super mooi,als je engels kan spreken is dit ok hoor,en als je traag nederlnads spreek kan zij jou dan goed begrijpen.ik vind haar alvast super vriendelijk en anders neem je iemand mee die vlot engels kan spreken dan kan die persoon vertalen voor jou :)en qualiteit van die jurken vind ik persoonlijk toch goed hoor want ik was van plan om online bij jenjenhouse mijn jurk te kopen.naar schijnt een grote afrader want dit zijn nep toestanden.ik ben superblij dat ik bij chinelle ben geweest,de dag voor mijn huwelijk mag ik GRATIS mijn jurk brengen om glad te strijken zodat de jurk er supermooi uitziet voor de dag zelf :) want me al da passen op den duur zitten er wa kreuken in je jurk,best lief vind ik dan.ik hoop dat je hier wat meer mee bent,liefs sandrine xxx als je wil toon ik foto van mijn jurk(geef me je e-mail dan xx)vent mag het niet zien ;)
Hoi, Nova (wel in Maasmechelen, Limburg) schijnt ook goed te zijn: http://www.novabruidsmode.be/collectie .
Je hebt een outlet van La Sposa in Beveren-Leie en één van Scarpellini in Kortemark.
Misschien eens bij Youniek gaan kijken?
Ik heb mijn kleed outlet gekocht bij Maxime's couture in Mechelen. Ontzettend behulpzame dames :)