Terug naar overzicht
Als je zeker weet dat de jurk op tijd zal klaar zijn, en dat de jurk er nog zal zijn, dan kan je het uitstellen... Anders zou ik deze gewoon nu bestellen!
Youniek doet volgens mij niet aan afprijzingen.De nieuwe collecties komen wel binnen. Als jou droomjurk niet bij de nieuwe collectie zit kan het wel zijn dat jij jou droomjurk niet meer kan bestellen.Dus speel open kaart met hun, dat heb ik ook altijd gedaan.Ik heb mijn trouwschoenen wel in outlet besteld.Ze zijn heel open en recht voor de raap net als ik ;-).Ik ben heel tevreden van hun...Mijn droom trouwjurk kwam ook van bij hen.Hele fijne mensen...Ik hoop dat je iets aan mijne raad hebt ;-).
heb zojuist mailtje terug gehad van hen ;-) doen idd ni echt mee met solden.hebben wel wat outletprijsjes voor jurken uit vorige collectie. Mijn jurk is van de nieuwe en ze gaven aan dat januari zeker voldoende is om te bestellen dus ben al wa gerust gesteld ;-)
Hey, Solden in trouwkleren is er volgens mij niet. Enkel kortingen op vorige collectie, en dat is dan vanaf sept/okt, want dan komen de nieuwe collecties binnen.Of zo heb ik het mij laten vertellen :-)Ik heb de mijne al in oktober besteld...Veel succes!
In de maand juli kan je meestal ook al koopjes doen dan volgens ze lichtjes de solden periode, ook omdat ze al van in april weten welke jurken niet meer mee naar de nieuwe collectie gaan en zo dan hun stock verkoop organiseren. Maar de gewone solden die wij kennen is in de bruidsmode niet van toepassing :-)
Ik heb mijn bruidsjurk ook gevonden bij Youniek en heb hem direct besteld. Hij is ondertussen toegekomen en 21 december ga ik passen, ze gaan wel nog geen retouches doen want dit is nog te vroeg, maar toch blij dat ik nog eens kan passen! kijk er al naar uit :D
Mijn bruidsjurk komt ook van bij Yoniek. Ik heb gisteren telefoon gekregen en ga op 17 december. Gezien mijn huidige situatie gaan er heel wat aanpassingen moeten zijn en ik hoop dat het goed komt ;)! In februari is het al zo ver...
Ik ga in januari voor een kleed kijken, ook bij Youniek! Heb er al heel veel goede dingen over gehoord!
Youniek zou ik echt ook aan iedereen aanraden!schappelijk van prijs, mooie jurken, oprechte eerlijke mensen... Het ritje van 1,5u heb ik er dan wel voor over ;) ik ga begin januari dan gaan om effectief te bestellen. Ga echt blij zijn om me nog eens in de jurk te zien. Kijk er al naar uit;)