Terug naar overzicht
Wij trouwen op 9/8 en hebben onze save the date al verstuurd! Dit omdat er in de familie volgend jaar verschillende huwelijken zijn...
Ik steek ze dit jaar bij de kerstkaarten voor onze familie! :)
Wij trouwen op 18 juli en hebben onze save the date's ongeveer 9 maand op voorhand verstuurd. Voornamelijk omdat het vakantie is wanneer we trouwen.
Wij nu met de kerstkaartjes.
Hallo dames Ik heb hier nog nooit van gehoord, wij trouwen op 04/10/2014 Wat mag er op dat kaartje staan en mag dat een visite kaartje zijn? Liefs christel
Wij trouwen 6-6-2014 en hebben de onze in september verstuurd
Ik heb geen kaartjes gestuurd, maar heb iedereen gemaild.Ongeveer iets meer dan een maand geleden, toen de zaal definitief vast lag.Wij houden het wel klein en dus is 't wel doenbaar om 35 mensen te mailen.Hier klonk het ook geregeld als "ja maar, stuur je datum es door, want ik ben mogelijk in juni op reis".
Wij zijn in juli getrouwd, en stuurden geloof ik begin februari een mail rond met aankondigingsfilmpje, omdat er idd al een paar mensen naar gevraagd hadden ivm vakantieplannen. Zo konden ze de datum al noteren. De eigenlijke uitnodiging kwam dan een paar maanden later.
Merci voor de antwoorden , dan gaan wij de onze ook stilaan opsturen :-)
Wij trouwen 26 juli 2014 en hebben save the date balonnen laten drukken, die we nu tussen de kerstkaartjes steken ;-)
wij trouwen op dezelfde dag als jullie en gaan onze save the dates deze maand nog versturen. Ik ben er zelf nog aan het wachten op de afgewerkte foto's maar hoop ze toch ten laatste tegen half december te kunnen versturen. Ik merk wel dat het nodig is want begin van sommige mensen de vraag te krijgen wanneer het juist is omdat op veel plaatsen het verlof van 2014 tegen eind december doorgegeven moet worden
wij versturen ze met kerstkaartjes :)
heb ze een jaar op voorrand verstuurd, omwille dat het valt in de vakantie, en veel familie die periode normaal op reis zijn, nu hebben ze hun verlof voor ons aangepast :)