TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieke
22-6-2007
|
31-12-2006 16:00:12
Hallo,
Ik heb mijn kleed daar ook besteld en ik denk niet dat het daar duurder is of de winkels in België. Mijn kleed is van Rembo en als ik de prijzen hoor uit andere winkels is dat ongeveer hetzelfde. Wat je wel nog moet bijbetalen bij bruidshuis ellen zijn de vermakingskosten indien dat nodig is. Maar je hebt nog winkels waar dat moet he...
Groetjes,
Lieke
|
|
Caroline
15-9-2007
|
31-12-2006 16:14:54
hoi Lieke, Weet jij hoeveel de vermakingskosten zijn? bedankt voor je berichtje trouwens.
|
|
K
7-7-2007
|
31-12-2006 19:22:54
Ik heb gisteren mijn kleedje besteld bij Bruidshuis Ellen :-) De vermakingskosten hangen in de paskamer omhoog, ze zeiden dat het doorgaans tussen de 30 en de 60 euro is. Ik ben alleszins enthousiast over de vriendelijkheid van de mensen daar, het was de eerste keer dat ik er was en ik heb meteen gekocht, dus dat zegt genoeg.
|
|
Lobke
6-7-2007
|
1-1-2007 11:27:52
Ik heb er ook een maand geleden mijn jurk besteld. Ik was reeds naar andere winkels in België geweest. De prijzen zijn zo goed als gelijk. Retouches komen er op 30 à 60 euro.
Uiteindelijk heb ik daar besteld want zij hadden de ganse collectie van Rembo (wat ik belangrijk vond om definitief te kunnen beslissen welk kleed ik wilde) en bovendien waren ze uitermate vriendelijk. Ze namen ook de nodige tijd. Ik weet ook dat Bruidshuis Ellen een prijs heeft gekregen voor één van de beste bruidszaken in Nederland.
|
|
Lieke
22-6-2007
|
1-1-2007 15:55:02
De precieze vermakingskosten weet ik niet, maar die hangen inderdaad uit in het pashok. Ze hebben mij ook gezegd dat het kleed pas wordt vermaakt als je gaat passen zoals je het de dag zelf gaat dragen. Daarmee bedoel ik dat ze het pas gaan vermaken als je gaat passen met je trouwschoenen en trouwondergoed aan!!!
Veel succes nog met je zoektocht naar je kleed en ik hoop voor jou het daar te vinden.
Groetjes,
Lieke
|
|
Cindy
5-5-2007
|
3-1-2007 10:32:22
Hallo,
ik ben ook van plan om mijn kleed bij bruidshuis Ellen te halen. Wij trouwen wel al in mei. Nu zie ik dat iedereen veel sneller om zijn kleed gaat ... Begin ik nu wel wat te twijfelen, ik ga toch nog op tijd zijn he ? er moet nog een kilo of 5 af, dus zal pas eind de maand er om kunnen ...
|
|
Caroline
15-9-2007
|
3-1-2007 11:03:40
hoi Cindy, Ik zou zeggen: laat je niet opjagen door iedereen... passen zou je nu wel kunnen hoor, dan zeg je gewoon dat je nog wat wil afvallen... Bij Ellen hebben ze grote keuze. Uiteindelijk ga ik daar mijn kleed niet kopen. Er is een detail aan dat ik echt niet mooi vind. Ik ga mijn kleed laten maken. Succes met je zoektocht
|
|
mirian
25-5-2007
|
5-1-2007 0:21:31
ook ik heb mijn rembo bij ellen in oostburg gekocht; geweldig goed geholpen!
ter vergelijking ben ik ook nog naar een andere winkel geweest; en daar was mijn jurk wel even 400 euro duurder!!! belachelijk;
dus ELLEN is een top zaak; zowel qua service als qua prijs!
groetjes mirian
|
|
Cindy
5-5-2007
|
9-1-2007 12:29:49
Hallo !!!
zaterdag al kunnen gaan, en reeds mijn droomjurk gevonden ! Is niet van Rembo, zoals oorspronkelijk gepland, maar van Ian Stuart !
|
|
nienke fierens
24-6-2007
|
22-1-2007 9:37:14
Bruidshuis ellen is echt een hele leuke winkel. Ze leven echt met je mee en doen alles voor je. Ik weet eigenlijk niet of ze goedkoper of duurder zijn want ik ben verder nergens wezen kijken. Volgens kenissen zijn ze goedkoper....
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|