Terug naar overzicht
Hoi Annekatrien,bij Youniek in Turnhout kan je deze schoenen kopen en laten verven.Een super winkel met super service.Hopelijk ben je hier iets mee ;-).Succes ermee X
Rode pumps van Noë misschien? Bij mij vallen ze uit, maar veel collega's van me zijn er wel tevreden van.
Kijk eens tussen de suite-schoenen.... Bij gebrielli in Roeselare bvb...
Mijn vriendin heeft 2 jaar geleden haar bruidsschoenen laten spuiten, wil gerust vragen waar ze dit heeft laten doen.
Ik ga de trouwschoenen van Noiselle kopen... Die kan je in elk kleur kiezen.. Ik wil de mijne ook in het rood namelijk ;)
hey ga eens naar de pronti,daar heb mijn feestschoenen gekocht voor 30 euro :)het zijn rode pumps met een mooi hak en een circkel met diamantjes heel mooi vind ik toch als je wil laat ik je een foto zien moet maar email sturen xx
zelfde probleem :) maar ik zoek paarse schoenen... dus tips zijn nog altijd welkom!
Ik heb schoenen gevonden :) Het zijn geen bruidsschoenen maar gewoon rode satijnen pumps met strass steentjes op. Ze hebben op de site waar ik ze besteld heb ook paarse schoenen. Wel maar 2 paar. Het is van een nederlands winkel, d-moda. Ik heb ze nu gewoon via internet besteld en als ze te klein zouden zijn kan je altijd nog inruilen.