Terug naar overzicht
Wauw super 39 diamantjes....amaai is dat te betalen,hi?! Zou ik ook wel willen!En 5u bezig, is dat niet lang? Heb er zelf nog geen ervaring mee!!
De ring kostte rond de 2000 euro, maar ik ben een juwelenliefhebster :) En ik ga die met heeeeeel veel plezier dragen! Hebben wel voor 14K witgoud gekozen om wat steentjes te kunnen uitbreiden :) En 5 uur is inderdaad lang, maar die man had veel tijd en gaf ons een fijn gevoel! En hij wist er veel van: Perles d'Amour is een aanrader. Alle collecties bij mekaar, alles in 1 dag gezien en kiezen maar :)
Zo blij dat ik kan zeggen " zie je wel, ik zei toch perle d'amour " ;-) Zie vorige post :-) Blij dat ik goede raad kon doorgeven :-) Groetjes
Yup, wij zijn er ook blij van. Een van de komende dagen mogen wij onze ringen afhalen. Yes!
WAUW :-) Super!
Inderdaad Wendy! We hebben de raad opgevolgd! :) We zullen de ringen trouwens supersnel hebben, op 18 december al!!!! Ben benieuwd :D :D
Waar is dat eigenlijk perles d'Amour? Ik woon in Mortsel!
Dat is in Halle-Zoersel (Antwerpen). Is wel de moeite om eens te gaan!
Dit moet ik even melden: Marijke, door jouw post hebben we ook een afspraak gemaakt bij Perles D'Amour, en ook wij hebben na 4 uur uitgebreid kiezen onze trouwringen gevonden. Hij was zelfs zo sympathiek om een extra korting te geven zodat de ringen net wel in het budget pasten! 't Is inderdaad echt een aanrader!
Ik denk dat ik ook eens een afspraak ga maken bij Perles d'amour:-)!Weten jullie of het mogelijk is om steentjes over te zetten? Ik heb een verlovingsring met 9 steentjes. De ring zelf is van staal dus niet speciaal en aangezien ik al weet dat ik maar 1 ring ga dragen zou ik de steentjes willen laten overzetten in mijn trouwring.
PS: zit Perles d'amour goed van prijs?
Ja, dat is mogelijk. Wij hadden ook nog een steentje liggen van één van de grootouders, en deze wordt verwerkt in mijn ring. Qua budget vonden wij hem héél schappelijk, hij deed er zelfs nog een extra % korting af ;-)