TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
19-7-2014
|
8-12-2013 18:01:22
Hey kim, waar ga je trouwen? Ikzelf ben ook van Halle :)
|
|
Sara
|
9-12-2013 12:20:29

|
|
Dirk
|
9-12-2013 23:04:45
Beste Kim, Nog vele dingen aan je hoofd blijkbaar. Een puik feest eist zijn voorbereiding, daar kan je niet omheen. Maar mensen die je constant moet aanporren om iets gedaan te krijgen, daar zit je helemaal niet op te wachten. Integendeel, liefst zou je in zee gaan met personen die de knepen van het vak kennen en die je met raad en daad bijstaan, zo is dat ook voor je DJ. Uiteraard is de dansavond het belangrijkste maar verlies niet de samenwerking vooraf uit het oog. Je wensen in muziek en praktische omlijsting staan voorop! Wijzelf verzorgen bijna 20 feestjaren muziek op zowat alle soorten feesten en fuiven, van kleine gezellige feestjes tot grootse organisaties. Door deze brede ervaring zit je feest altijd correct. Geen verrassingen waar we geen blijf mee weten. Onze site geeft je al een beter idee met woord en beeld, een persoonlijk gesprek kan steeds vrijblijvend geregeld worden! Succes met de voorbereidingen! DJ Dirk www.db-allmusic.be
|
|
Yvonne
|
23-12-2013 9:05:42
Hallo Kim jullie stappen in het huwelijksbootje dat is mooi. Helaas ken ik geen dj uit jullie regio, maar ken er wel een die niet duur is, goed voor de dag komt, en ervaring heeft met allerlei soorten bruiloften en feesten. Zelfs een bruiloft met meerdere culturen. Neem even contact op via www.dj-antwan.nl en laat je verrassen..... Ik weet dat hij niet vel vraagt.
Ik wens jullie een hele mooie trouw dag toe.
|
|
Kim
5-9-2014
|
24-12-2013 9:30:06
Hallo,
Heel erg bedankt voor jullie reacties!! Het heeft tijdje geduurd voor ik jullie berichtjes heb kunnen lezen. Bij het aanklikken van mijn berichten kwam ik steeds op een reclame terecht.
Deze keer gelukkig niet wat maakt dat ik nu toch jullie berichtjes zie.
@Sarah: wij zullen in Pellenberg vieren. En jullie? Werk jij toevallig met een kapper/kapster aan huis? Zo ja, kan je me dan de gegevens bezorgen? Waar ben jij gegaan voor je trouwkleedje? Ik bij Sofie in Lennik. Super onthaal, begeleiding. Echt hoe ik ervan gedroomd had. Een super persoonlijke begeleiding in een prachtig winkeltje!!
@Yvonne: dank je. Zal zeker eens bekijken en laten weten mochten we met deze DJ van start gaan.
Groetjes Prettige feesten trouwens. Kim
|
|
Sarah
19-7-2014
|
26-12-2013 21:40:33
Ik ben couture ann geweest in Aalst maar ik heb dat niet kunnen kiezen aangezien ik mijn kleed gewonnen. Anders was ik ook bij Sofie geweest, is trouwens mijn ex schoonzus.. Ze doet het idd super en een super lieve! Wij gaan ons feest in de castel in Herne doen.. Nee spijtig genoeg niet, allez ik denk het niet. Ik ga het in elk geval vragen maar denk niet dat ze dat doen!
|
|
Kurt
|
6-2-2014 22:19:26
Alvast Proficiat , Wij stellen ons hierbij graag voor , Wij zijn MEL productions DJ team uit het Gentse, Daar wij meerdere Dj 's aan het werk zetten hebben wij de trouven zoals een reserve werking , en voor iedere stijl een gepaste Top dj . Ook bij ons geen verassingen een vaste prijs , en alles zit in deze prijs inbegrepen . Graag contacteren wij u verder voor een persoonlijk gesprek . Muzikale groeten Mel productions www.melproductions.be
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|