Terug naar overzicht
Hoi Pascale, Super datum ;-) ik heb geen ervaring met beide locaties. Waar wij naar hebben gekeken: dichtbij? Genoeg parking? prive? prijs / kwaliteit? Mogelijkheden om buiten te zitten? Mooie zaal? Dansvloer groot genoeg? Is er iets in de buurt voor de kinderen 's middags? enz... Hopelijk heb je er iets aan x
Horta is een top locatie.Niet direct iets op aan te merken, of het moest zijn dat het groot is.Dat je er dus aardig wat licht en geluid moet binnen steken wil het een beetje over komen.
ALM ziet er enorm leuk uit. Bij hen zou ik vragen hoe het zit met de ingang, vestiaire en het sanitair voor andere evenementen die dag. Zijn deze gescheiden of gezamenlijk? Een ander evenement kan een heel ander soort gasten etc hebben ...
Wij zijn in zaal Horta in september naar een trouwfeest geweest, en dat was volledig AF. Prachtige, grote zaal, lekker gegeten, goede bediening, ... Enige nadeel: Betaalparkings om je auto te parkeren en in centrum Antwerpen ... De andere zaal ken ik niet ... :-)
Ik heb enkel ervaring met ALM, maar niet voor grote feesten.Wij werken daar regelmatig mee samen op het werk voor opleidingen en studiedagen, en het is altijd wel in orde.Natuurlijk weet ik niet hoe het is op een trouwfeest of gelijkaardig event.
Bedankt voor de reacties en de tips! We hebben bij beide een specifieke offerte gevraagd. Daar zal ook veel van afhangen! Ik ben benieuwd!
Hoi Pascale,wij zijn vandaag naar ALM gaan kijken en waren onder de indruk! Ik vraag me wel af of ze het een echte 'look-en-feel' kunnen geven van een trouwfeest. Is de offerte meegevallen? Hebben ze jullie kunnen overtuigen? Wij denken er tevens aan een offerte te laten opmaken, dus feedback (waar op te letten...?) is zeker welkom! Alvast bedankt, Heleen