Terug naar overzicht
Goed bezig met Melissa!Even een vraagje: waar heb je je trouwschoenen besteld? Ik ben ook op zoek...Nog veel voorbereidingsplezier
@ Annelies: ik heb deze trouwschoenen: http://www.shoeline.nl/Witte-Blink-pump/C7_A135550016 Het zijn geen 'echte' bruidscchoenen maar ze zijn wit, de perfecte hoogten niet duur en ik vind ze zeer mooi. Ze zijn ook niet spierwit, maar meer een gebroken wit, gaat dus goed staan bij mijn ivoorkleurige jurk.
Mooi maar voor mij veel te hoog. Ik zoek schoenen met maximum hakhoogte van 5 cm.
Amaai, jij staat goed op schema! Of t is hoog tijd dat ik er zelf weer eens invlieg :-).Annelies, misschien moet je eens kijken of je schoenen vindt van Brako. Als je in de juiste winkels zoekt bvb La Bottega in Hasselt, dan vind je de specialere versies waar soms geschikte bruidsschoenen bij zijn. Met een hakje van maar 5 cm :-). Succes!
annelies,ik ben gisteren naar de pronti geweest in kuurne en ik zag daar zeer mooi feestschoenen met een hoge hak en korte hak je kan zelf kiezen,ik heb mijn schoenen daar gekocht in izegem voor 30 euro ik ben er alvast super blij mee het zijn rode schoenen als je ze wilt zien stuur me je email dan kan ik je een foto laten zien ;) grtzz sandrine