Terug naar overzicht
8 maanden lijkt mij wel heeeeel lang. Ik denk dat je nog op tijd bent hoor ;-) Ik ben vorige week voor het eerst op jurkenjacht gegaan en ik had nog tijd zat zeiden ze ( ben ng tss 2 aan het twijfelen
ik denk ook dat je ruim op tijd bent !
Dat lijkt me toch ook ver genoeg vooraf. Ik heb in mijn bruidswinkel ook 8 maanden gehoord maar dan heb je nog erg veel tijd. Ze doen dat vooral om de winkel zelf te ontlasten denk ik. Ze zeiden er zelf bij dat het ook op kortere tijd kan. Succes!
Ik hoop van harte dat ze hem willen omruilen!
Fingers crossed!dankje voor de reacties!
Ik heb ook een jurk van het met la sposa Ik heb deze in oktober besteld en ze zou er zijn in maart Ik denk dat je IND nog net op tijd bent hoor maar het is IND een lange wachttijd op de jurken van dit merk Groetjes Tania
Mijn verloofde heeft hetzelfde probleem. Ze had na 2 weken al spijt. Ze belde meteen de winkel om te horen of ze de jurk kon annuleren en een andere mocht komen kiezen, maar dat wouden ze niet doen. Uiteindelijk zei de verantwoordelijke dat ze de verdeler ging bellen, maar dat ze toch al wist dat het niet mogelijk zou zijn. Ze zou me ook terug bellen, maar we hebben er niets meer van gehoord. We hebben zelf nog eens proberen te bellen, maar we krijgen de verantwoordelijke ook niet meer aan de lijn. Ondertussen zijn we al weer een week verder.Tegen haar hadden ze gezegd dat de levertijd 6 maanden zou zijn, dus het lijkt ons straf dat het niet meer te annuleren valt. Ze kunnen toch nooit 6 maanden aan hetzelfde kleed werken.Ik hoop voor jou dat je het nog kan omruilen.
Hallo Philippe,Ik ben heel blij te kunnen zeggen dat alles is goed gekomen!de jurk zou blijkbaar niet meer geannuleerd kunnen worden en dus moeten ze die aankopen,maar omdat ze enkel naar tevreden klanten streven hebben ze er toch voor gezorgd dat het kan. Mijn nieuwe jurk is ook wel een stuk prijziger'moet ik erbij zeggen.Ik ben eerlijk gezegd heel opgelucht. Op je huwelijksdag moet je je top voelen.en als ik een tip kan meegeven aan wie nog niet gekozen heeft:bij de minste twijfel niet beslissen!het moet 100% je ding zijn!Philippe, misschien toch nog eens bellen naar de winkel?Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben super blij dat het jou gelukt is!We zijn nog steeds aan het pushen! Het is ondertussen een lang proces aan het worden van bellen/mailen, geen reactie krijgen.. Maar we blijven proberen!Bij welke winkel heb jij je jurk gekocht?Veel succes met de voorbereidingen!